Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
2 temmuz akşamı aldım 5 temmuz kargoladı satıcı 10 temmuz Türkiye girişi 12 temmuz bugün dağıtıma çıktı yazısı ve sonrası dağıtım ertesi gün çıktı yazısı eklendi sisteme bukadar çabuk beklemiyodum bakalım sabırsızlıkla pazartesiyi bekliyorum

valla çok iyi 10 gün
,
ben sipariş verirken 25 günü gözden çıkartmıştım 16 gün bana çok hızlı geldi ama 10 günde güzelmiş :D

peki türkiyeye hangi kargo şirketi getirdi china post mu ? onlarda da süre değişiyor china post singapore post hong kong post vs.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
121
valla çok iyi 10 gün
,
ben sipariş verirken 25 günü gözden çıkartmıştım 16 gün bana çok hızlı geldi ama 10 günde güzelmiş :D

peki türkiyeye hangi kargo şirketi getirdi china post mu ? onlarda da süre değişiyor china post singapore post hong kong post vs.

singapore post ile geldi , bende 20-25 günü gözden çıkarmıştım bu kadar kısa sürede gelmesini beklemiyodum süpriz oldu
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
Üyesi olduğum bir bisiklet forumunda da benzeri bir başlıkta aynı ürünler tartışılıyor.

Sj 1000 veya Sj 4000 satın alanların birleştiği iki ortak nokta oluştu.

İlki gece az ışıklı ortam çekimlerinin beklenenden kötü olduğu , ikinci ve çok daha önemlisi kutudan çıkan aparatların kalitesinin oldukça kötü olduğu..

Sj 1000 veya Sj 4000 kullanan arkadaşlar , kutudan çıkan aparatlara güvenebiliyormusunuz ???

Aparatlar biraz dandik sj1000 ve sj4000 den kırdığım aparatlar oldu fazla sıkıştırmaktan... ben %100 güveniyorum diyemem...
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
5 gunde kargonun Tr ye gelmesi gercekten cok hizli olmus :) bende elinde fazla olup satan cok kisiyi aradimda en son bunu buldum 50 ye 100 e bakmadan siparisi verdik valla bakalim methedildigi kadar varmiymis :) ben sadece kaskimda kullanmayi dusunuyorum,kask aparati saglamsa sorun yok
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Şİmdi beyler SJ4000 de bir çakma muhabbeti aldı başını gidiyor. Hangi satıcıdan alalım? Yoksa ürün revize mi edildi?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Şİmdi beyler SJ4000 de bir çakma muhabbeti aldı başını gidiyor. Hangi satıcıdan alalım? Yoksa ürün revize mi edildi?



http://www.foxoffer.com/blog/2014/07/05/the-difference-between-original-and-fake-sj4000/

Link'te resimler ile anlatılmış, tekrarlamak gerekirse, su geçirmez kılıfın vidaları beyaz/metalik ise orjinal, çakma olanın su geçirmez kılıf vidaları siyah ise çakma

Başka bir kaynakta batarya/pil ebat ve kalınlıklarıda farklı imiş, fakat çekim kalitesinde çok fazla/büyük fark olmuyormuş, ancak çekim süresi hali ile düşükmüş, ve aynı cmos sensor kullanılıyormuş.

Dış karton kutusunda water resistant yazan orjinali, klon7çakma olanında ise water resistabt yazıyor
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
http://www.foxoffer.com/blog/2014/07/05/the-difference-between-original-and-fake-sj4000/

Link'te resimler ile anlatılmış, tekrarlamak gerekirse, su geçirmez kılıfın vidaları beyaz/metalik ise orjinal, çakma olanın su geçirmez kılıf vidaları siyah ise çakma

Başka bir kaynakta batarya/pil ebat ve kalınlıklarıda farklı imiş, fakat çekim kalitesinde çok fazla/büyük fark olmuyormuş, ancak çekim süresi hali ile düşükmüş, ve aynı cmos sensor kullanılıyormuş.

Dış karton kutusunda water resistant yazan orjinali, klon7çakma olanında ise water resistabt yazıyor


Benimkiside water resistabt yazıyor siyah vidalı . Pil ömrü gerçekten az 40 dk da falan bitiyor . Aldık artık bir kere mecbur idareten kullanacaz :/ İleride gopro alacağım inş.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Benimkiside water resistabt yazıyor siyah vidalı . Pil ömrü gerçekten az 40 dk da falan bitiyor . Aldık artık bir kere mecbur idareten kullanacaz :/ İleride gopro alacağım inş.

Pil ömrü haricinde bir sıkıntı yok gibi, ama yerinde olsam! gopro'ya o meblaa'yı yatırmazdım, bu durmuşken, tercih meselesi tabii:)

Ay sonunda kısmet ise, kendime bayram hedayesi olaraktan almayı düşünüyorum, bu kadar aparat, çekim kaltesi, şubu açık söylemek gerekirse kaçmaz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Pil ömrü haricinde bir sıkıntı yok gibi, ama yerinde olsam! gopro'ya o meblaa'yı yatırmazdım, bu durmuşken, tercih meselesi tabii:)

Ay sonunda kısmet ise, kendime bayram hedayesi olaraktan almayı düşünüyorum, bu kadar aparat, çekim kaltesi, şubu açık söylemek gerekirse kaçmaz.


F/P açısından çok güzel bir ürün kalitesi gayet güzel . 1080p de güzel video çekiyor , ama foto çekmesi berbat 12mega pixel diyor ama 12 falan değil yalan :) Batarya ömrü dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama biraz daha uzun olsaydı çekimi daha iyi olurdu . Sonuçta daha çok mekan çekerdik :) Gopro pahalı bir ürün ama ömürlük bir ürün onuda unutmamak lazım . Ama şuan gopro falan alamam :) SJ4000 biz acemiler için gayet tatminkar :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
F/P açısından çok güzel bir ürün kalitesi gayet güzel . 1080p de güzel video çekiyor , ama foto çekmesi berbat 12mega pixel diyor ama 12 falan değil yalan :) Batarya ömrü dışında herhangi bir sorunla karşılaşmadım ama biraz daha uzun olsaydı çekimi daha iyi olurdu . Sonuçta daha çok mekan çekerdik :) Gopro pahalı bir ürün ama ömürlük bir ürün onuda unutmamak lazım . Ama şuan gopro falan alamam :) SJ4000 biz acemiler için gayet tatminkar :)

Ksinlikle gopro herşeyi ile daha'dır, ömür konusu hemfikirim nekadar iyi olsada aksiyon kamerası tanımını hakk edecek yeterlilikte'mi dayanım sunarmı bilinmez, buna rağmen şahsi tercihim yinede sj4000 olur idi, devir ekonomi devri, tamamen duygusual sebeblerden.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
8
Yaklaşık bir hafta önce ebay üzerinden Estore009 kullanıcısından SJ4000 cihaz aldım ve 13 gun gibi kısa bir surede elime ulaştı.
Yukarıdaki linkteki karşılaştırmalarla elimdeki cihazı incelediğimde
vidalar metalik renkte
water resistant dogru şekilde yazılmış
Su geçirmez kutu kucuk ve cihaza göre.
Ebay üzerindeki bu kullanıcı güvenli diyebiliriz
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Kameraların yanında çıkan aparatlar "o kadar da kalitesiz" değil. SJ1000 kullanırken çok farklı şekillerde motora takarak testler yaptım. Kaska da taktım. Yağmurda da kullandım, çok bozuk yolda da, rüzgarlı yolda da.


Motorun neresine takarsak nasıl bir görüntü alırız diye test çekimi yapmıştım. İzlemeyenler izleyebilir.


SJ 1000'de vakumlu aparat standart olarak çıkıyor. Üstteki video tamamen onun sayesinde. Çok güçlü yapışıyor, kendiliğinden sökülmesi neredeyse imkansız.

Sadece 1 kez dandik bir scooter'a taktım vakumlu aparatı. Motor çok tozluydu, elimle biraz silip vakumu yapıştırdım. Yanlız aparatla birlikte kamera 60km hızla giderken düştü. Aparatın ucu kırıldı, fakat kamera kutusunda ve kamerada sorun yaşanmadı. Düştüğü andaki görüntülere baktım. Aşırı bir sallantı varmış scooter'da, birde yapıştırılan yer parlak ve pürüzsüz olmalı.

Aparatları zorladığınızda kırılıyor. Ama kibar davranırsanız gayet sağlamlar.
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
199
Kameraların yanında çıkan aparatlar "o kadar da kalitesiz" değil. SJ1000 kullanırken çok farklı şekillerde motora takarak testler yaptım. Kaska da taktım. Yağmurda da kullandım, çok bozuk yolda da, rüzgarlı yolda da.


Motorun neresine takarsak nasıl bir görüntü alırız diye test çekimi yapmıştım. İzlemeyenler izleyebilir.

http://www.youtube.com/watch?v=abDQqAuR8lo

SJ 1000'de vakumlu aparat standart olarak çıkıyor. Üstteki video tamamen onun sayesinde. Çok güçlü yapışıyor, kendiliğinden sökülmesi neredeyse imkansız.

Sadece 1 kez dandik bir scooter'a taktım vakumlu aparatı. Motor çok tozluydu, elimle biraz silip vakumu yapıştırdım. Yanlız aparatla birlikte kamera 60km hızla giderken düştü. Aparatın ucu kırıldı, fakat kamera kutusunda ve kamerada sorun yaşanmadı. Düştüğü andaki görüntülere baktım. Aşırı bir sallantı varmış scooter'da, birde yapıştırılan yer parlak ve pürüzsüz olmalı.

Aparatları zorladığınızda kırılıyor. Ama kibar davranırsanız gayet sağlamlar.

Harika olmuş doğrusu ama motorun neresine takarsak takalım görüntüyü bozacak kadar titreşim muhakkak oluyor 10 dklık videoda bi iki defa da olsa o görüntü bozulunca titreşim yüzünden benim canım sıkılıyor doğrusu kask bana göre en mantıklı yer gibi geliyor hala

birde video düzenleme programı olarak ne kullandınız inanılmaz güzel olmuş video
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kameraların yanında çıkan aparatlar "o kadar da kalitesiz" değil. SJ1000 kullanırken çok farklı şekillerde motora takarak testler yaptım. Kaska da taktım. Yağmurda da kullandım, çok bozuk yolda da, rüzgarlı yolda da.


Motorun neresine takarsak nasıl bir görüntü alırız diye test çekimi yapmıştım. İzlemeyenler izleyebilir.

http://www.youtube.com/watch?v=abDQqAuR8lo

SJ 1000'de vakumlu aparat standart olarak çıkıyor. Üstteki video tamamen onun sayesinde. Çok güçlü yapışıyor, kendiliğinden sökülmesi neredeyse imkansız.

Sadece 1 kez dandik bir scooter'a taktım vakumlu aparatı. Motor çok tozluydu, elimle biraz silip vakumu yapıştırdım. Yanlız aparatla birlikte kamera 60km hızla giderken düştü. Aparatın ucu kırıldı, fakat kamera kutusunda ve kamerada sorun yaşanmadı. Düştüğü andaki görüntülere baktım. Aşırı bir sallantı varmış scooter'da, birde yapıştırılan yer parlak ve pürüzsüz olmalı.

Aparatları zorladığınızda kırılıyor. Ama kibar davranırsanız gayet sağlamlar.

Elinize sağlık, bir kaç soru ; çeşitli modarda çekim süresi ne kadar? , ve sj4000 ile sizce arasındaki farklar neler?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
çekim yapacağınız kameralarda sağlamlılık su geçirmezliğe hepimiz bakıyoruz ama
kayıt moduda çok önemli

mov veya h264 veya h... modunda kayıt yapan kameralarda daha uzun çekimler yapabilirsiniz.
nedeni ise videoyu daha sıkıştırılmış şekilde kayıt olmasından kaynaklanıyor yani 8 gb kart üzerinde mov ve h264 modundaki kayıtlarda daha uzun kayıt süresi alırsınız kart dolana kadar


bilginze
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Elinize sağlık, bir kaç soru ; çeşitli modarda çekim süresi ne kadar? , ve sj4000 ile sizce arasındaki farklar neler?

Bir batarya ile 50-60 dakika sürüyor olması lazım. Tabi ekranı uyku moduna almazsanız ve sürekli mod değiştirirseniz süre dahada kısalıyor. Tabi şuan SJ1000 sahibi değilim. Bozulduğu için geri gönderdim. Yenisi gelecek nasipse.

Program olarak iMovies kullandım. Malesef windows işletim sisteminde yok.

Grenajlarda dalgalı titreşim çok oluyor. Ama depo gibi daha sağlam yerlerde titreşim o kadarda yüksek değil. Zaten genelde bir yere giderken hep aynı yerde tutmuyorum kamerayı. Gidene kadar 3-5 sefer yer değiştiriyorum. Kask, depo, önden bana bakış, arkada bakış vs vs...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
50-60 dakika sanırım 1080p çözünürlük ile çekim, açıkçası biraz araştırdım, sj1000 ile sj4000 arasında çekim kalitesi olarak fazla fark olmamakla beraber, lens açısı sj4000'de daha genizş balık gözü gibi, kendi kullanma alanıma kıyasla sanırım sj1000 bana yeter artarda.

Çekim modları, çözünürlük seçimi, çözünürlük düşürmek sj1000'de mümkünmüdür?

Son alarak arıza sebebi nedir acaba, cevaplar için teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Bakalim yarin gelicek kameramiz :) benim merak ettigim,kamerayi kaskima takicam ama max. Kac km hiza dayaniklidir kullananlar denedimi acaba 200+ hiza dayanirmi orta kalitedeki cin plastigi :))
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Bakalim yarin gelicek kameramiz :) benim merak ettigim,kamerayi kaskima takicam ama max. Kac km hiza dayaniklidir kullananlar denedimi acaba 200+ hiza dayanirmi orta kalitedeki cin plastigi :))

Cbf 150'de kaskımda kullanıyorum 90 100 le giderken rüzgar fazla olduğu için birazcık aerodinamiği bozuyor kamera . Kafamı sola doğru çektiriyor hafiften . Ama +200 hızlarda herhalde rahatsız eder diye düşünüyorum :) Depo üstünde kullanın içiniz daha rahat eder :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst