yok daha neller cbr600rr degil oyuncak sanki

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hakkaten daha neler yaaa ınanılmaz...muthıs yaaa...ama en cok hosuma gıden nokta korumalarının olması...cok hasaslık gerektırır bu hareketler zannımca...vay be ne adamlar var altındakı 600 rr sankı bısıklet kullanıo manyaklar...:p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Cok guzel kullanıyorda motoru mahvetmıs baksana farlar bıle yok dusurup durmaktan herhalde :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
O kadar kusur kadi kizinda da olur. Akrobasi hareketlerini calisirken dusmeleri cok normal.
Koruma ekipmanlari olmasi ne guzel. Diger akrobasi videolarinin cogunda kask vs. ekipmandan eser goremiyoruz cunku.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
daha önce verilmişti ama tekrardan izlemek hakkaten heyecan verici paylaşım için teşekkür edirem:)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Güzel haraketlerle iyi iş çıkarmış...:cyclopsan

Ben açıkçası bu haraketleri yapma lüksünü kendimde bulamadım hâlâ...:pr:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Bende kucukken on kaldırırdım tabı bısıklette puhahaha :) ama her kaldırısımda dusmesem olmasdı yanı ne zmn kaldırıp 10 pedal attıysam pat yerdeyım ... :queen::queen::queen::queen: Ama adamlar aşmış işi ...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Harbi aşmışlar olayı... Tek kelimeyle süper....

Bende yapmak istiyorum bu hareketleri :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
:cat:adam kendini gta san andreasta zannetmiş heralde ben o oyunu oynarken yapıyodum bu hareketleri ama cidden bravo çok güzel hakimiyeti
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Biz düz yolda yürüyemiyoruz bunlarin yaptiklarina bakın birde ben bisikletle bile onunu kaldiramam motorla hic denem :D canima susamadim.
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
motoru napmış ole sokmuş heryerını helal olsun iyi kullanıyo benım kadar olmasada:cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ağzım acık izledim yaa süperler gercekten
yascak bişe bulamıyorum
:cat::cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Bu video favorilerimde durur hep.Ara sıra izlerim:)

Supersport başlığına da koymuştum baya bi zaman önce.Ama yeniden konmayı hakediyor seyredemeyenler vardır muhakkak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst