show yapmaya, tek tekere kalkanlara, stppie yapanlara falan hiç imrenmedim şimdiye kadar ama bu drift hareketini kıskandım walla, motoru kaydırarak o kadar yatırıp tekrar kaldırabilmek tehlike anında işe yarar bence, allah korusun benim yanlayıp içine dalacağım bir tehlikede bu adamlar teğet geçip arkaya dönüp el sallarlar herhalde bu yüzden ilk defa bir hareketi yapabilmeyi istedim, en azından 10da birini yapsamda yeter
ben ilk defa izledim paylaşım için saol :rendeer: