- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 25
- Motosikleti
- 2012 Softail Slim FLS
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar aranıza henuz yeni katıldım ama uzun bir suredir aklımdan motor kullanmak geciyor. 19 yasındayım ve daha once motor kullanmadım yani tecrubem yok ama araba ve bisiklet kullanmayı biliosan sorun olmaz kolay ogrenirsin diyor motosiklet kullanan arkadaslarım. biraz kurcaladım konuları bende su 600 cc hayalini kuranlardanım ve bazı buyuk abilerim sanırsam bırak bu isleri dicekler ama napıyım bırakamıyorum
r: baslangıc olarak bi cbf 250 dusunuyorum 250 ile baslanırmı bilmiyorum ama kafadan ole 100 luk bise de almak istemiyorum sonucta (araba veya motor fark etmiyor) motor sesi ve hızlı hastası biriyim(sanırım adrenalin bagımlılıgı var bende:farao
onn icin bole bi 600 luk hayalim var sizce kolaymıdır ogrenmek ve guvenli olması onn haricinde sormak istedigim 1-2 sey var motosiklet ne kadar kullanıslıdır ben ogrenciyim ve aksam dısarı cıkıyorum egleniyorum fln yada biyerden bi yere giderken yanımda hacimsel olarak pek buyuk bise alabilecegimi dusunmuyorum yoksa ufak bi araba daha mı ii olur? ama arabada kesmiyo malum beygir/agırlık oranı ve o ses!!
bu arada yeni baslayanların tanısma haric nereye konu actıgını bulamadım ondan kafalama buraya girdim yanlıs ettiysem tecrubesizligime verin simdiden yardımlarınız icin tesekkurler 