Yine Yeni Yeniden Yeni bir motorcu adayının soruları!!

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
Arkadaslar aranıza henuz yeni katıldım ama uzun bir suredir aklımdan motor kullanmak geciyor. 19 yasındayım ve daha once motor kullanmadım yani tecrubem yok ama araba ve bisiklet kullanmayı biliosan sorun olmaz kolay ogrenirsin diyor motosiklet kullanan arkadaslarım. biraz kurcaladım konuları bende su 600 cc hayalini kuranlardanım ve bazı buyuk abilerim sanırsam bırak bu isleri dicekler ama napıyım bırakamıyorum :pr: baslangıc olarak bi cbf 250 dusunuyorum 250 ile baslanırmı bilmiyorum ama kafadan ole 100 luk bise de almak istemiyorum sonucta (araba veya motor fark etmiyor) motor sesi ve hızlı hastası biriyim(sanırım adrenalin bagımlılıgı var bende:farao:) onn icin bole bi 600 luk hayalim var sizce kolaymıdır ogrenmek ve guvenli olması onn haricinde sormak istedigim 1-2 sey var motosiklet ne kadar kullanıslıdır ben ogrenciyim ve aksam dısarı cıkıyorum egleniyorum fln yada biyerden bi yere giderken yanımda hacimsel olarak pek buyuk bise alabilecegimi dusunmuyorum yoksa ufak bi araba daha mı ii olur? ama arabada kesmiyo malum beygir/agırlık oranı ve o ses!! :) bu arada yeni baslayanların tanısma haric nereye konu actıgını bulamadım ondan kafalama buraya girdim yanlıs ettiysem tecrubesizligime verin simdiden yardımlarınız icin tesekkurler :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
hoşgeldin git al bi tane ybr 125 motoru seviyosan ve motor süremeyi öğrenmek istiyosan.ama ben motordan soğumak ve motoru kullanmayı bilmeden kaza yapmak istiyorum diyosan 600 cc al;)sana tavsiyem paran varsa git bi ybr 125 yada cbf 150 al seni fazlasıyla memnun eder kullanmayı öğrendiğin zmanda satıp 1000 cc alırsın;)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
ya baktım konulara fln cbf 150 lerle 110-120 yapıyolar biraz dusuk gibi geldi bana sanki ? evet baslangıc icin ufak alıcagım fakat tuzla-besiktas arası gidip geliorum hergun ole yavas yavas ta cekilmez yol gibi gerci ogrenince buyuturuz o ayrı solediginiz gibi :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
once motor ehilyeti al sonra biraz öğren bin 600 lük motora madem bu kadar istiyosun millet şimdi başlar onla olmaz bunla başla diye sen takıl kafana göre boşver 600 lük le başlayan arkadaşlarımda oldu ilk 1 hafta zorlandılar max 2 hafta şimdi hepsi iyiki 150-200 cc ile başlamamışım diyolar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sütünü iç , dişlerini fırçala , çoraplarını çıkar , sonra doğru yatağa annem , terlik geliyo yoksa ::pokey::
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
peqi daha yeni baslayan biri icin istanbul trafiginde 600 luk biraz zor olmazmı bazı yerlerde 600 luk icin 10000 km tecrube iyi olur fln die gorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------

sütünü iç , dişlerini fırçala , çoraplarını çıkar , sonra doğru yatağa annem , terlik geliyo yoksa ::pokey::

mesajı alamadım saat 12 yi gecti rizeliyim de ? :p
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
peqi daha yeni baslayan biri icin istanbul trafiginde 600 luk biraz zor olmazmı bazı yerlerde 600 luk icin 10000 km tecrube iyi olur fln die gorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:37 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------



mesajı alamadım saat 12 yi gecti rizeliyim de ? :p

eğer kendini pistte zannedim beşiktaş trafiğinde basmaya çaılşmassan olmuyo emin ol hiç korkmadan sürebilirsin ama yeterki altındaki gücü bil düzgün kullan çünkü 600 cc seni öldürür yada hayatının en güzel anlarını da yaşatır
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
25
Motosikleti
2012 Softail Slim FLS
sanırım 600 luklerin ustunde biraz rahat durmak akıllı olmak lasım?
 
Katılım
3 Kas 2008
Mesajlar
251
Birader sen direkt olarak 600 cc ile başlamak istiyosun.Hız tutkunuyum diyosun tahminimce sen daha motoru ögrenmeden kaç yapar ne kadar basarım derken canından olursun(allah korusun).Başlangıç için en fazla 250 cc ile başla 1 yıl içinde 7-8 bin km yapınca 600 e geçersin.illaki 600 cc ile başlıcam diyosanda kesinlikle tavsiye etmem git spor araba al :)
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hemde baya akıllı olmak gerek artı bu işin bütçe kısmıda var kaç verirsin nek kadar verirsin korumalara ne kadar ayırırsın (ki en önemlisi bu motorlarda koruma eğer yaşamak istiyosan robocop gibi olcan kısaca)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst