Yine Yamaha... Türkiyedeki son orjinal Rx 115 (Made In Japan)

Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
iyi günler arkadaşlar ybr nin 135 videosundan sonra banlandım :) ve yine iddalı şekilde konumu açıyorum:mrgreen: Sıfır Rx king 135 den sonra sıfır mavi rx 115 aldım ön lastik civatasından arka lastik civatasana kadar orjinal tek buji ve arka lastik orjınal değil..2000 model ve 6 yıldan beri yatıyodu 2,kattan indirdim motoru güzel yorumlarınızı bekliyorum..Maşallah demeyi unutmayalım..Diğer Motosikletlerimi açtığım konulardan görebilrisiniz.:cat: Resimleri alıp sağda solda benim diyenlerede gülüyorum sadece.. :)








Şimdilik bu kadar foto yeter daha sonra tekrar eklerim iyi seyirler..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
hayırlı olsun yenimi aldın cüneyt yoksa saklıyodunda yenimi piayasaya çıkardın..hayirli olsun güle güle bin..
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
hayırlı olsun yenimi aldın cüneyt yoksa saklıyodunda yenimi piayasaya çıkardın..hayirli olsun güle güle bin..
teşekkür ederim 2008 yılından beri biliyodum bu motoru 6 yılda 100 km yapmadı ama onda Kinglerim olduğu için almamıştım kısmet bugüneymiş bu pazartesi geçti motor bana..
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu motor için "sağda solda, benim" diyen var mıdır acaba? :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Bu motor için "sağda solda, benim" diyen var mıdır acaba? :)
bence ybr 125 neyse isim duyulmuşluk kalite bilinirlik..Rx 115 ve king de öyle ki meraklısı hastası çok çok fazla..Apaçi arkadaşların ilgi odağıdır genellikle..istisnalar olabilir..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aynı ayarda rxz bulsam ömür boyu binerim herhalde. Akdenizde , güneydoğuda bu motorun bu hali ile goldwing kadar havası oluyordur :)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Bu motor için "sağda solda, benim" diyen var mıdır acaba? :)
Face açın yamaha rx 135 Rx 115 sayafasına girin benim motorların resmını alan benim diye kandırıyor Milleti ve ne kadar hastası olduğunu görürsünüz. Size göre işe yaramayabilir ama hastası bu beğenmediğiniz motor için 6,000 tl para sayıyor..

---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:14 ----------



Birini 5,500e sattım Diğerini 6,000 liraya sattım Şuanda Antalyada soldakide Edirnede diş doktoru aldı.. :)
 
Katılım
20 Nis 2011
Mesajlar
247
Aslında hayranı olduğum bir motor fakat Antalya'da yaşadığımdan bu motorsikletleri düzgün tipler kullanmıyor . (Gaspçı , Esrarcı , Dolandırıcı ) Antalya için geçerli dediğim bu olay. O yüzden buralarda binmeye korkulacak bir motor. Ayrıca aldığınız motorun maşallahı var gerçekten 10 numara. Hayırlı olsun. :)
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
iyi günler arkadaşlar ybr nin 135 videosundan sonra banlandım :) ve yine iddalı şekilde konumu açıyorum:mrgreen: Sıfır Rx king 135 den sonra sıfır mavi rx 115 aldım ön lastik civatasından arka lastik civatasana kadar orjinal tek buji ve arka lastik orjınal değil..2000 model ve 6 yıldan beri yatıyodu 2,kattan indirdim motoru güzel yorumlarınızı bekliyorum..Maşallah demeyi unutmayalım..Diğer Motosikletlerimi açtığım konulardan görebilrisiniz.:cat: Resimleri alıp sağda solda benim diyenlerede gülüyorum sadece.. :)

[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1nm8.jpg[/url]
[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1nn6.jpg[/url]
[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1np5.jpg[/url]
[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1npg.jpg[/url]
[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1nq6.jpg[/url]
[url]http://c1210.hizliresim.com/12/l/f1nqx.jpg[/url]

Şimdilik bu kadar foto yeter daha sonra tekrar eklerim iyi seyirler..
Gozlerime inanamadim,king isil isil masallah tu tu tu tut nazar degmesin, cok tatli, tam vitrinlik, fotograflarda boyle gorunuyorsa kim bilir, reel gorsen nasil olur
Efsaneye iyi sahip cik, keyifli surusler dilerim, harika duruyor, essiz bir krali bizimle paylastigin icin tesekkurler
 

ygk

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
401
burdada vardı bir tane satılıktı, efsaneyi bilmeden alay etmiştim. daha sonra benim apache yi tokatladı =)

sahiden merak ederim hep, nasıl yakıyor bunlar, 600lük makine ile kalkar diyenler felan oluyor
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Gozlerime inanamadim,king isil isil masallah tu tu tu tut nazar degmesin, cok tatli, tam vitrinlik, fotograflarda boyle gorunuyorsa kim bilir, reel gorsen nasil olur
Efsaneye iyi sahip cik, keyifli surusler dilerim, harika duruyor, essiz bir krali bizimle paylastigin icin tesekkurler
güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim sizin gibi bu motorların hastası ve önemi bilen insanların yorumları beni çok mutlu ediyor..

burdada vardı bir tane satılıktı, efsaneyi bilmeden alay etmiştim. daha sonra benim apache yi tokatladı =)

sahiden merak ederim hep, nasıl yakıyor bunlar, 600lük makine ile kalkar diyenler felan oluyor
kingde 3 vites 115 de 4 vites ybr cbf vs.motorlara yeter orjinal halleriyle..
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
hayırlı olsun bunların rxz 135leri var 6 vites turbolu 200 km görüyo
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
305
yanlış anlamayın çok da motosikletten anlamam ama bana çok bi numarası yok gibi göründü :)
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
242
Motor gercekten guzel gozukuyor hic kulanma firsatim olmadi ama kulanmak isterim .d 3. Viteste 110 filan baya iddali rakamlar test etmek isterim acikcasi :)
 
Katılım
3 Ara 2009
Mesajlar
913
Motor gercekten guzel gozukuyor hic kulanma firsatim olmadi ama kulanmak isterim .d 3. Viteste 110 filan baya iddali rakamlar test etmek isterim acikcasi :)
geçen hafta ybr ile 140 yaptığımı soyledım ınanmadılar dalga geçtiler gittim videosunu çektim millet sustu ama banlandım. :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5
Böylesini bulmak artık çok zor kimsenin eline geçmiyor çıplak gözle görmeyi çok isterdim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst