- Katılım
- 3 Ara 2009
- Mesajlar
- 913
- Konu Yazar
- #1
iyi günler arkadaşlar ybr nin 135 videosundan sonra banlandım
ve yine iddalı şekilde konumu açıyorum:mrgreen: Sıfır Rx king 135 den sonra sıfır mavi rx 115 aldım ön lastik civatasından arka lastik civatasana kadar orjinal tek buji ve arka lastik orjınal değil..2000 model ve 6 yıldan beri yatıyodu 2,kattan indirdim motoru güzel yorumlarınızı bekliyorum..Maşallah demeyi unutmayalım..Diğer Motosikletlerimi açtığım konulardan görebilrisiniz.:cat: Resimleri alıp sağda solda benim diyenlerede gülüyorum sadece.. 






Şimdilik bu kadar foto yeter daha sonra tekrar eklerim iyi seyirler..






Şimdilik bu kadar foto yeter daha sonra tekrar eklerim iyi seyirler..
