Selamlar ..Ellerine sağlık bu güzellikler için.az kaldı 2.motorum enduro olacak.
Harduro hocam sizede selamlar.
Çok yanlız gördüm seni canımBen şu tahtalı dağını merak ediyorum
Anladın sen onu :wiinkk: :cherry:
Gerçektende süper bir manzara.Senin yerinde olmak isterdim şimdi yaaale:
Artık yaz ayına bırakıyorus ne yapalım.Kimbilir belki bir gün beraber gideris!!:salut:
Anladım ben onuda çok kar var be orada bir kaç hafta sonra neden olmasın