Yine dağ,tepe,kar gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler güzel yorumlarınız için.
M.şanveren hemşerim, bi dahaki sefere pembe diziler gibi olmayacak inşallah:)
clemenze, Ramzeyin QY200 modelini alıyorum
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Valla süper gezi olmuş, resimler de gayet güzel, ellerinize sağlık. Daha güzel gezilere inşallah, darısı başımıza :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst