yine çin malı ve servis saçmalığı

Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
158
dün sabah motorlara atlayıp biraz gezelim dedik arkadaşım 1 ay önce mondial 150kn aldı 300 kmde bnm ybr 3 haftalık 1300 kmde sabah çalıştırdık motorları mondial den garip garip sesler geliyor ve egsoz siyah duman felan atıyor neyse yağına bi bakalım dedik 300 kmdeki motorda 1 lt yağ olması gerekirken 0,5 lt yağ var yağın yarısı uçmuş nereye gittiği bilinmiyor hadi servise götüerlim dedik götürdük serviste bilmiyor olayı yağ ekleyin diye geçiştirdi 500 de zaten ücretsiz yağ değişecek dedi ve 2. bomb a patladı servis cüzdanında ki ücretsiz bakım kuponunu motosikleti toplayan servis almış motosiklet 300 kmde ve 500 km yağ değişim kuponu yok motorun yağı eksik motorun hava ayarı yanlış v.s.v.s. daha önce başına böyle bi olay gelen varmı napmamız lazım??? tavsiyeleriniz
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
41
arkadasım yagını eklemeden aman gezmeyin derim sonra yağsız kullanmaktan başınıza çok buyuk masraf çıkarır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst