Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
allah rahmet eyleesin..allah arkadasları eşi dostu ailesine sabır versin.....arkadaşlar yavaş ve dikkatli olun diyecem ama bu ecel işte..nerde ne zaman geleceği belli olmuyor....ÖLÜMÜN BİLENE HAYIRLISINI DİLEYELİM...
Çok değerli bi arkadaşımızı kaybettik; sözlerin bittiği an işte bu oluyor... Lütfen herkes çok çok dikkatli olsun böle haberlerle üzülmeyelim bir daha. Başımız sağolsun
Evet.
İzmir Riders V3 üyesiydi bu arkadaşımız ve tanırdık kendisini. Forum ve etkinliklere fazlası ile katılırdı. Burada üyeliği olup olmadığını bilmiyorum
ya off yıne yazıyı okudum tuylerım dıken dıken olduarkadaslar lutfen dıkkat ozellıkle yası kucuk olan arkadaslar lutfen kucuk cc motorlardan baslıyın gıdıp 600cc motor almayın lutfen dıkkat of ya of aılesının bası sagolsun
daha gecenlerde gencecik bir motorsiklet sevdalisini kaybettigimizi ogrenince bunlari yazmistim.yine icimden gecenler ayni.
tanimasamda kendisini
sıkıca tutmamis olsamda elini
sarılmamis olsamda dostum gibi bir defa
ayni kadahden icmemis olsakda
icimi acitti yakti yuregimi
gencecik bir delikanlinin gidisi.
gidilecek zamanimiydi
hemde baharda cicekler yeni acmisken
hoscakal.
allah rahmet eylesin:salut: kazalar çok olmaya başladı,artık aynı şeyleri tekrarlamanın bir anlamı olmadığını düşünüyorum,söyleyecek söz yok.ailesine sabır...
Allah rahmet eylesin. Geride kalanlara sabırlar diliyorum. Umarım bu son defa yazılmış bir vefaat haberi olur. Kimsenin canı yanmasın, kimse, gidenleri için üzülmesin. Kimse "keşke" demesin.
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevenlerinin başı sağolsun. allah günahlarını affetdip, geride kalanlara sabır versin. yaralı arkadaşımız da umarım hem bedenen hem de ruhen çabuk iyileşir.