Yine bir kaza; Ramis kardeşimizi kaybettik :(

Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Allah Rahmet Eylesin, çok üzücü bir olay Allah akrabalarına eşine dostuna sabır versin, yavaş gidelim arkadaşlar bi daha gördük, bu işin şakası yok...
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
Allah rahmet eylesin :( :salut: arkadaşlar son günlerde motosiklet kazaları çoğalıyor lütfen arkadaşlar bu motosiklet oyncak deyil yani yok hava atim yok alerimi brakim görsünler felan hiç güzel şeyler deyil yani bu (acemilere) için geçerli arkadaşlar lütfen kask ve gerekli araçları eksik etmiyelim ok :rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2005
Mesajlar
336
allah rahmet eylesin hep üzücü haberler geliyo lütfen daha dikkatli olalım motara binerken lütfen anlayışınız için teşekkürler
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Allah rahmet eylesin.Yakınlarına sabır diliyorum.Yaralı kardeşimize acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
13
allah rahmet eylesin,yakınlarının başı sağ olsun,hatice kardeşimize acil şifalar dilerim. bu tip kazaların artması çok üzücü,yeni ve eski sürücü arkadaşların sürüş teknikleri konusunda biraz daha duyarlı ve eğitim almaları gerekir diye düşünüyorum LÜTFEN ÇOOOOOKKK DAHA DİKKATLİ.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
bana da demin bir kız arkadaşım bi gazeteden haber yolladı benim motor tutkunu oldumu biliyo bede buraya bildirim dedim baktım daha önce ögrenenler olmuş.
Allah rahmet eylesin kız arkadaşımızada çok geçmiş olsun bir an önce düzelir inşallah.
artık yete cidden ya bu ne böyle durun arkadaşlar hiç mi örnek almıyorsunuz herkesi üzüyorsunuz böyle.
kasksız çıkıcanıza hiç binmeyin motora daha iyi ya

mekanı cennet olsun
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
35
Arkadaşa Allah rahmet etsin, ailesinede sabırlar versin :pale:
Her an karşı karşıya kaldığımız bu durum için ne kadar tedbir alsak da bir anda bağlantıyı koparabiliyoruz.. ne yapsak da takdir tedbiri bozuyor işte...
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
çok üzücü bir haber kask takmıyormuydu arkadaşımız bu kaçıncı artık bu haberlere bakamıyorum allah ailesine arkadaslarına sabır versin.
 
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
97
allah rahmet eylesin . artık bazılarımız şu hız ve kontrol işini bir daha düşünürler artık.geride kalanlara allah sabır versin yaralı artçıya da acil şifalar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Allah Rahmet Eylesin Geride Kalanlara Allah Sabir Versin üzücü Bir Durum
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
53
kask, kask, kask !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ne diyelim allah rahmet eylesin
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Allah rahmet eylesin.. Tüm dostlarının ve tüm motosikletçilerin başı sağolsun..
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Allah rahmet eylesin... allah yakınlarına sabır versin.. ya bu rahmet dolu msjları yazmak istemiyorum.. nolur dikkatli olalım. ekipmansız sürüş yapmayalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst