Yıllar sonra tekrar başa döndüm - ''Bir motosiklet hikayesi''

Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Merhaba arkadaşlar sizlerle sahip olduğum YBR 125'imin hikayesini paylaşmak istiyorum.
Her şey vitesli bir motosiklete sahip olma isteği ile başladı sahip olduğum scooter bana mutluluk vermiyordu artık, öğrenci halimle çalıştım 3 5 kuruş köşeye koyup azda borçlanarak sürücü kursundan çıkma 45.000 km deki bolca düşmüş kalkmış ama bir şans daha diyen kırmızı YBR 125'i aldım.
Aldığım ilk gün çevremdekiler hurda almışsın deselerde benim içim içime sığmıyor,boru mu lan ybr aldım diyorum kendi kendime :)


Aldıktan 1 ay sonra yan kapaklarını değiştirdim. Jantları ve ön çamurluğu boyadım, sabah akşam deli gibi gezdim,elim ayağım olmuştu artık.

2.aya girdiğimizde 50000km yi çoktan geçmiştim ufak tefek eksikleri alıp tamamlıyordum sürekli.

Dedimya deli gibi geziyorum garajda 2 araba yatıyor ben hurdamla sabah okula gidiyorum gece işteyim :queen:

Ben bir yandan okuyup bir yandan çalışarak yuvarlanıp giderken babam iş kazası geçirdi, iş yerinden parasını alamadı, maddi sıkıntılar çekmeye başladık. Oturdum düşündüm abim asker babam evde yatıyor bu eve kim bakıcak. Bir hışımla bıraktım okulu kuryeliğe başladım artık iki işte çalışıyordum, beni bir kere olsun üzmedi motosikletim.

Yoğun tempolu bir çalışma ve gezilerimin ardından motosikletim 100.000 km'yi devirdi bu sırada :cherry:
Tam 99.000 km de resim çekmiştim bulamadım km sıfırlandıktan 1700 km sonra bir resim daha çekmişim.

zaten fazla geçmedi bir grup sürüşünde grubu yakalayacağım diye canını aldığım ybr 125'im daha fazla dayanamayarak sübabları eğdi, beni eve kadar geri getirdi ertesi gün ustaya götüreyim derken eksantrik zincirde koptu.
bizde aldık motoru aşağıya ve önüne geçip kurban yatıran amcalar gibi poz verdik :cherry:


motoru sökmeye başladık,ancak takım eksikliği sebebiyle bu iş bizi aşar deyip ustaya havale ettik motoru :bounce:

bu sırada 0 ayarında CBF 150 aldım tat vermedi bana ybr çıkar çıkmaz sattım onu :queen:

YBR toplandı ve ufak tefek detaylara el atıp yollara geri döndüm

yuvarlak far iyiydi güzeldi ama 10 metre ötesini aydınlatmıyordu bende halojen tip grenajlı fardan alıp taktım.

Veee.. Yıllar sonra 45.000 km yani motoru aldığım km ye geri döndüm aramızda artık bir bağ var inşallah burada 245.000 km fotoğrafımı paylaşmakta nasip olur.
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
Günlük kaç km yapıyor Sun. Araba olsa bu kadar km yapilmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

Bende ybr mi satıp CBF almak istiyordum. Vazgeç tim simdi
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Babanın kazası için çok üzüldüm. Ancak kesinlikle okulu bırakma ileride çok pişman olursun. Motor vs herşey gelip geçer. Kendini unutma.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Günlük kaç km yapıyor Sun. Araba olsa bu kadar km yapilmaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

Bende ybr mi satıp CBF almak istiyordum. Vazgeç tim simdi
Günlük ortalama olara 100ila 130 km yol yapiyorum, cbf de güzel motor ancak daha ikinci yag degisminde yag eksiltince hemen sattim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

Yengeyle düğün ne zaman

Yenge özgur ruhlu evlilik istemiyor, geziyoruz oyle :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Babanın kazası için çok üzüldüm. Ancak kesinlikle okulu bırakma ileride çok pişman olursun. Motor vs herşey gelip geçer. Kendini unutma.

Arkadaş çok doğru söylüyor. Eminim bu arada okuluda götürebilirsin senin ki biraz okulu bırakmak için bahane olmuş gibi me geliyor.
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Daha önce yanlış hatırlamıyorsam 100.000 km lere yakın bir fotoğraf paylaşılmıştı forumda sanırım sizdiniz. Bende 2 kez YBR 125 alıp uzun yollar yaptım ve sattım. Her iki satışımda da pişman oldum. Pek fazla esprisi olmayıp ama kendine bağlayan bir motosiklettir. Bazen gözüme çarpıyor sağda solda acayip şekilde tekrardan alma isteği doğuyor. Çok daha fazla kmler görmeniz dileğiyle. Hoşçakalın
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Daha önce yanlış hatırlamıyorsam 100.000 km lere yakın bir fotoğraf paylaşılmıştı forumda sanırım sizdiniz. Bende 2 kez YBR 125 alıp uzun yollar yaptım ve sattım. Her iki satışımda da pişman oldum. Pek fazla esprisi olmayıp ama kendine bağlayan bir motosiklettir. Bazen gözüme çarpıyor sağda solda acayip şekilde tekrardan alma isteği doğuyor. Çok daha fazla kmler görmeniz dileğiyle. Hoşçakalın

Ybr 125 çok garip bir motor insanın algısını bozuyor. oyuncak kadar dişliler piston v.s ancak kolayca bozulmuyor. sizde bu durumdan kopamıyorsunuz yag değişimi geçeli 1000 km oluyor takmadan binebiliyorsunuz, yola çıkarken içinizde bir korku olmuyor ulan zaten bozulmaz bozulsada parçası bakkalda bile var deyip yola devem ediyorsunuz.
 
Katılım
15 Mar 2014
Mesajlar
404
Motosikleti
Honda CL250 /tvs jüpiter 110
Ybr 125 çok garip bir motor insanın algısını bozuyor. oyuncak kadar dişliler piston v.s ancak kolayca bozulmuyor. sizde bu durumdan kopamıyorsunuz yag değişimi geçeli 1000 km oluyor takmadan binebiliyorsunuz, yola çıkarken içinizde bir korku olmuyor ulan zaten bozulmaz bozulsada parçası bakkalda bile var deyip yola devem ediyorsunuz.
Her şeyin karma karışık olduğu bu zamanda son derece basit ve işlevsel olan ender makinelerden biridir ybr 125.
 
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
118
Allah nazar değdirmesin. Nazar boncuğu falan takın bir yerine. Göze gelmesin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim babana büyük geçmiş olsun, sağlığına ve haklarına kavuşmuştur inşaallah.

Motosiklete zaten denecek söz yok, kitap gibi maaşallah. Kat be kat iyileride nasip olacaktır eminim, düzgün adam her zaman kazanır.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Kardeşim babana büyük geçmiş olsun, sağlığına ve haklarına kavuşmuştur inşaallah.

Motosiklete zaten denecek söz yok, kitap gibi maaşallah. Kat be kat iyileride nasip olacaktır eminim, düzgün adam her zaman kazanır.

Teşekkurler abi, babam saglina kavustu ancak haklarini tam olarak alamadik yinede bu günlere sükür olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
halojen farı nasıl montaj ettiğinizi anlatır mısınız? Tam olarak detaylarını bilmiyorum bende de yuvarlak farlı ybr var ve aydınlatması çok yetersiz geliyor.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
halojen farı nasıl montaj ettiğinizi anlatır mısınız? Tam olarak detaylarını bilmiyorum bende de yuvarlak farlı ybr var ve aydınlatması çok yetersiz geliyor.

Yaklasik 250 liraya halloluyor grenaj isi yuvarlak fara led,xenon v.s herturlu ampul taktim ama aydinlatma sifir, set olarak aliyosunuz grenaj,far,demir,yan kapaklar seklinde tesisati hazir geliyor sokup takiyorsunuz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
118
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki duy tipi s2 mi h4 mi birde bulamadım dediğiniz gibi komple varsa link rica edebilir miyim? Aydınlatmadan bende müzdaripim bu ilaç gibi oluyor mu?
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
S2 tip duyu direk soketinden sokup h4 duyu takiyosunuz sokete islem bitiyor,ben internetten almadan burda parcacim var ondan aldim isterseniz size yardimci olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst