- Katılım
- 3 Ara 2013
- Mesajlar
- 403
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar sizlerle sahip olduğum YBR 125'imin hikayesini paylaşmak istiyorum.
Her şey vitesli bir motosiklete sahip olma isteği ile başladı sahip olduğum scooter bana mutluluk vermiyordu artık, öğrenci halimle çalıştım 3 5 kuruş köşeye koyup azda borçlanarak sürücü kursundan çıkma 45.000 km deki bolca düşmüş kalkmış ama bir şans daha diyen kırmızı YBR 125'i aldım.
Aldığım ilk gün çevremdekiler hurda almışsın deselerde benim içim içime sığmıyor,boru mu lan ybr aldım diyorum kendi kendime

Aldıktan 1 ay sonra yan kapaklarını değiştirdim. Jantları ve ön çamurluğu boyadım, sabah akşam deli gibi gezdim,elim ayağım olmuştu artık.

2.aya girdiğimizde 50000km yi çoktan geçmiştim ufak tefek eksikleri alıp tamamlıyordum sürekli.

Dedimya deli gibi geziyorum garajda 2 araba yatıyor ben hurdamla sabah okula gidiyorum gece işteyim :queen:

Ben bir yandan okuyup bir yandan çalışarak yuvarlanıp giderken babam iş kazası geçirdi, iş yerinden parasını alamadı, maddi sıkıntılar çekmeye başladık. Oturdum düşündüm abim asker babam evde yatıyor bu eve kim bakıcak. Bir hışımla bıraktım okulu kuryeliğe başladım artık iki işte çalışıyordum, beni bir kere olsun üzmedi motosikletim.

Yoğun tempolu bir çalışma ve gezilerimin ardından motosikletim 100.000 km'yi devirdi bu sırada :cherry:
Tam 99.000 km de resim çekmiştim bulamadım km sıfırlandıktan 1700 km sonra bir resim daha çekmişim.

zaten fazla geçmedi bir grup sürüşünde grubu yakalayacağım diye canını aldığım ybr 125'im daha fazla dayanamayarak sübabları eğdi, beni eve kadar geri getirdi ertesi gün ustaya götüreyim derken eksantrik zincirde koptu.
bizde aldık motoru aşağıya ve önüne geçip kurban yatıran amcalar gibi poz verdik :cherry:


motoru sökmeye başladık,ancak takım eksikliği sebebiyle bu iş bizi aşar deyip ustaya havale ettik motoru :bounce:

bu sırada 0 ayarında CBF 150 aldım tat vermedi bana ybr çıkar çıkmaz sattım onu :queen:

YBR toplandı ve ufak tefek detaylara el atıp yollara geri döndüm

yuvarlak far iyiydi güzeldi ama 10 metre ötesini aydınlatmıyordu bende halojen tip grenajlı fardan alıp taktım.

Veee.. Yıllar sonra 45.000 km yani motoru aldığım km ye geri döndüm aramızda artık bir bağ var inşallah burada 245.000 km fotoğrafımı paylaşmakta nasip olur.

Her şey vitesli bir motosiklete sahip olma isteği ile başladı sahip olduğum scooter bana mutluluk vermiyordu artık, öğrenci halimle çalıştım 3 5 kuruş köşeye koyup azda borçlanarak sürücü kursundan çıkma 45.000 km deki bolca düşmüş kalkmış ama bir şans daha diyen kırmızı YBR 125'i aldım.
Aldığım ilk gün çevremdekiler hurda almışsın deselerde benim içim içime sığmıyor,boru mu lan ybr aldım diyorum kendi kendime

Aldıktan 1 ay sonra yan kapaklarını değiştirdim. Jantları ve ön çamurluğu boyadım, sabah akşam deli gibi gezdim,elim ayağım olmuştu artık.

2.aya girdiğimizde 50000km yi çoktan geçmiştim ufak tefek eksikleri alıp tamamlıyordum sürekli.

Dedimya deli gibi geziyorum garajda 2 araba yatıyor ben hurdamla sabah okula gidiyorum gece işteyim :queen:

Ben bir yandan okuyup bir yandan çalışarak yuvarlanıp giderken babam iş kazası geçirdi, iş yerinden parasını alamadı, maddi sıkıntılar çekmeye başladık. Oturdum düşündüm abim asker babam evde yatıyor bu eve kim bakıcak. Bir hışımla bıraktım okulu kuryeliğe başladım artık iki işte çalışıyordum, beni bir kere olsun üzmedi motosikletim.

Yoğun tempolu bir çalışma ve gezilerimin ardından motosikletim 100.000 km'yi devirdi bu sırada :cherry:
Tam 99.000 km de resim çekmiştim bulamadım km sıfırlandıktan 1700 km sonra bir resim daha çekmişim.

zaten fazla geçmedi bir grup sürüşünde grubu yakalayacağım diye canını aldığım ybr 125'im daha fazla dayanamayarak sübabları eğdi, beni eve kadar geri getirdi ertesi gün ustaya götüreyim derken eksantrik zincirde koptu.
bizde aldık motoru aşağıya ve önüne geçip kurban yatıran amcalar gibi poz verdik :cherry:


motoru sökmeye başladık,ancak takım eksikliği sebebiyle bu iş bizi aşar deyip ustaya havale ettik motoru :bounce:

bu sırada 0 ayarında CBF 150 aldım tat vermedi bana ybr çıkar çıkmaz sattım onu :queen:

YBR toplandı ve ufak tefek detaylara el atıp yollara geri döndüm

yuvarlak far iyiydi güzeldi ama 10 metre ötesini aydınlatmıyordu bende halojen tip grenajlı fardan alıp taktım.

Veee.. Yıllar sonra 45.000 km yani motoru aldığım km ye geri döndüm aramızda artık bir bağ var inşallah burada 245.000 km fotoğrafımı paylaşmakta nasip olur.
