abi hastanelik ne isin var kiNE yapardınız ben ilk hastaneye gider tedavi olurdum sonra bi burgman alırdım sonra tatile çıkardım sonra iş kurardım..Yarısını da bağışlardım..:cherry:
NE yapardınız ben ilk hastaneye gider tedavi olurdum sonra bi burgman alırdım sonra tatile çıkardım sonra iş kurardım..Yarısını da bağışlardım..:cherry:
24 ülkeden güzel bulur ve evlenirdim. 24 katlı bina kurar ve asansöre karıştırmamak için gün isimleri verirdim. anlıyacağız harem kurardım. pazar günleride çapkınlığa giderdim. :mrgreen: