Yılbaşında 30 Milyon Ytl Size Çıksa

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
NE yapardınız ben ilk hastaneye gider tedavi olurdum sonra bi burgman alırdım sonra tatile çıkardım sonra iş kurardım..Yarısını da bağışlardım..:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyle bi motosiklet tamır bakım servisi acardımki...millet tamır icin türkiyenin dört bir yanından gelirdi...hatta dunya capında olurdum....
her cesit motordan 2 ser tane garaja cekerdim....
2-3 katlı triplex villa alıp...en üst katına yüzme havuzu yapardım...
bir sürü tamir malzemeleri alırdım...
geriye para kalırsa onuda bankaya atar faizini catır catır yerdim:p...
tabi bağısta yapardım...:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:08 ----------

NE yapardınız ben ilk hastaneye gider tedavi olurdum sonra bi burgman alırdım sonra tatile çıkardım sonra iş kurardım..Yarısını da bağışlardım..:cherry:
abi hastanelik ne isin var ki :pale:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sağlam yerim yokki..:mrgreen:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
önce bmw 1200 gs adv. alırım sonra bmw rider acedemy e giderim,bi müzik marketi bide stüdyo açarım sonra gezerim tozarım :queen:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Musticiim; Kimse o paranın yarısını bağışlamaz; ATMA yavrum :mrgreen:

BEN şahsen kesinlikle 200.ooo TL üzerinde bir para cıksın istemem! Bu miktar işimi fazlasıyla görüyor!

Direkt; Motosiklet aksesuarları; kask; mont; vs. ile ilgili bir bayii acacağım :)
Bir kaç tane de motosiklet alacağım...

Kalanını da İşyerlerime masraf ederim heralde :)
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
İlk işim evlenip Maldivlere gitmek olurdu herhalde.Sonrasınada bakarız :)
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
24 ülkeden güzel bulur ve evlenirdim. 24 katlı bina kurar ve asansöre karıştırmamak için gün isimleri verirdim. anlıyacağız harem kurardım. pazar günleride çapkınlığa giderdim. :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferrari alıp sanayide tüp taktırırdım :p tüplü ve öfkeli :mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
H&D nin koleksiyonunu yapmaya çalışır idim..
Harley'i çok seviyos yav..
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
158
para bana çıksın insanlık alıcam çünkü artık insanlık parayla satın alınıyormş
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Önce Bi Camii Yaptırırdım
Sonra Mezar Alırdım Kazdırırdım
Sonra Cenaze Arabası
Sonra Hayabusa
Eee Zevkin Kısası Makuldur :)
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
607
NE yapardınız ben ilk hastaneye gider tedavi olurdum sonra bi burgman alırdım sonra tatile çıkardım sonra iş kurardım..Yarısını da bağışlardım..:cherry:

yalanlarını yiyim senin yarısını verirmiş

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 ----------

24 ülkeden güzel bulur ve evlenirdim. 24 katlı bina kurar ve asansöre karıştırmamak için gün isimleri verirdim. anlıyacağız harem kurardım. pazar günleride çapkınlığa giderdim. :mrgreen:

sende amma sallamışın be kardeşim.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
müsti yarısını sana verirdim,yarısına tuvalet yapardım yurdun 4 bir yanında,sadece motosikletliler girebilir hemde motisikletle,çişinizi nasıl yapardınız;ha o benim problemim değil,
musti param bitti yarısını borç versene:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst