yfz-r 125 road specs.

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
2008%5C03%5C28%5Cbikepics-1233101-full.jpg

Arkadaşlar yoşi can koyduk siyah cam taktık ve janlarda ufak bir oynama yeni bir shock absorber yedi bide r6 plakalığı yaptım
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
valla böyle daha güzel olmuş... yollayalım yamaha tasarımcılarına.. :mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
yoşi hiç olmamış bence egzozu daha romantik tarzda egzantirik bişi olabiir:p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
203
Arkadaşlar yeni bir calışmamda da akra koyarım ne olucak yeterki siz isteyin bunu koymamın nedeni orjinal hayattada aynısının yapılabilecek olması
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
21
:cat::cat:kardesım oncelıkle elıne saglık guzel olmus ama motor zaten guzel yaa param olsun dusunmeden alırım wallahı gercı 125 lıge gore cok para ama cok guzell yaa r6 nın oglu wallaii:p:p:p
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hocam motor zaten çok güzel daha güzel olmuş fuarın en gözde motoru bence

yeni ya ondan :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst