- Katılım
- 17 Ocak 2017
- Mesajlar
- 88
- Konu Yazar
- #1
Geçen yaptığım kazada egzoza büyük bir darbe aldım karşısı tamamen kusurlu bulundu.
Ben cebimden para çıkmadan yaptıracağımı düşünürken servis motoru teslim almam için 4bin küsür tl para yatırmamı istiyor.
Durumun benle değil sigorta şirketiyle çözülmesini istedim fakat böyle bir yasal zorunluluğum olmadığımı söylediğimde paniklediler bi.
Usta muhasebeciye muhasebeci de oranın müdürü müdür nedir ona aktardı. Şimdi benden vekaletname istiyorlar.
Bu işin yasal yollarla halledilme şekli nedir?
Motor, honda cbr 250 2015 model
Servis de yetkili bayii+servis
Ben cebimden para çıkmadan yaptıracağımı düşünürken servis motoru teslim almam için 4bin küsür tl para yatırmamı istiyor.
Durumun benle değil sigorta şirketiyle çözülmesini istedim fakat böyle bir yasal zorunluluğum olmadığımı söylediğimde paniklediler bi.
Usta muhasebeciye muhasebeci de oranın müdürü müdür nedir ona aktardı. Şimdi benden vekaletname istiyorlar.
Bu işin yasal yollarla halledilme şekli nedir?
Motor, honda cbr 250 2015 model
Servis de yetkili bayii+servis