- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 261
bomboş, şehirler arası, bölünmüş yolda 111km/s hızla gidiyom diye ceza yedim içime oturdu; yeter da
demekki herşeye muhalefet oldugun gibi kurallara uymayan bir sürücüsün
bomboş, şehirler arası, bölünmüş yolda 111km/s hızla gidiyom diye ceza yedim içime oturdu; yeter da
ülkemizde saçma sapan araç kullanmak sadece motosiklet kullanıcıları için değil tüm trafikteki araç sürücüleri için geçerli. mesela sinyal kullanmamak, sürüş esnasında cep telefonuyla konuşmak, sürekli makas atmak en önemli hatalı davranışlar. bana göre sürüş esnasında telefonla konuşanlara, alkollü araç kullanan sürücülere uygulanan uygulamanın aynısı yapılmalı.