Yetersiz cezalar trafik terörünü besliyor..

Katılım
9 Kas 2011
Mesajlar
224
Barkın abinin bahsettiği kel motor eğitimcileri geldi aklıma.Fransada ayrı bir şerit var en sol şeritin yanında. Arabacılar küçük bir boşluk buldular mı kafalarını sokmuyorlar mı bu ülkede şerit ihlali olmasın diye.Takip mesafesi bırakıyorsun (hızının yarısı) lap diye atlayıp senin takip mesafeni bozmuyorlar mı kendi aralarında bile.Saçmalık makas atıyormuşuz.Onlar her buldukları 4 metre boşluğa nasıl kafalarını sokuyorlarsa bizde 1.5 metreye öyle sokuyoruz.Arabacılar haklı biz haksızmış gibi gösteren bir yazı olmuş.Sambacıları reklam yapmayın burada.Böyle adamların yazılarını motorcuları savunan bir sitede paylaşımı da çok abes olmuş hele Barkın abinin resmiyle adıyla bizi savunan bizim için çalışan didinen sayılarımızın artması için çabalayan bir adamın hem de acısı bu kadar tazeyken...
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
yetersiz cezalar trafik terörünü bitirmez. yeterli eğitim trafik terörünü bitirir.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
kesinlikle katılıyorum.
sabah emniyet şeridi ihlalini beraber yaptığımız bir araç sürücüsü gördüm,
biraz ileride de trafik çevirmesi var,
arkasından da motosikletli trafik polisi geçiyor,
araç normal yola girip devam ederken göz attım elinde de telefon var,
süslüman bir hamfendi,
polisler de benim gibi bakıyorlar,
ya ideolojik bir bakış açıları var ya da umarsızlar,
enteresan.

anadolu yakasında çamlıca gişeleri çıkışından sonra çelik bariyer döşeniyor,
hayırlı olsun.

daha sonra sıkışık trafikte zart zort öten bir araç var siyah plaka.
ankara yolun uzunçayır tarafında çalışma var ortalık toz, kir içerisinde,
ne bileyim bunların gerçek olduğuna inanmak zor geliyor.
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
ülkemizde saçma sapan araç kullanmak sadece motosiklet kullanıcıları için değil tüm trafikteki araç sürücüleri için geçerli. mesela sinyal kullanmamak, sürüş esnasında cep telefonuyla konuşmak, sürekli makas atmak en önemli hatalı davranışlar. bana göre sürüş esnasında telefonla konuşanlara, alkollü araç kullanan sürücülere uygulanan uygulamanın aynısı yapılmalı.

Cep telefonu alkolden de diğer tüm trafik suçlarından da tehlikeli. konuşanlar hadi neyse, trafikte kendimizi göstermeye çalıştığımız için genelde sağdaki soldaki adamlar aynalarına bakıyor mu diye kollarken; telefonundan (aracı ilerlerken 10-15 km civarı hızda) dizi izleyen, whatsappta görüntülü konuşan, whatsappta yazışan insanlar görüyorum. iki kez yazışırken önündekine çarpan adama şahit oldum. biri itiraf etti yazışıyordum yandaki arabanın hızına göre göz ucuyla kendi hızımı ayarladım meğer öndeki duruyormuş diye. bunun cezası çok yüksek olmalı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cezalar caydırıcı olması için değil, cari açığı kapatmak için kesiliyor. Siz kaza yapmışsınız, ölmüşsünüz, sakat kalmışsınız kimin umurunda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst