YeTeR ARTıK DeDiK Ve UFaK Ama Şirin Gezimizi Gerçekleştirdikk -- RiZe-MT :)

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
daha güzel geziler da olcak arkadaşlar :) bu daha baslangıçç :)

@tubis :

olur mu düşmanlık :) o laf eskidendi : dost ayağa düşman surataa bakar :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sizin oralarda gezilecek cok yer var ama buda iyidir beeaaahh daha daha güzel geziler dilerim dostum:cherry::cat:
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
çakalaz bu haftasonu bi gezi daha yapalım da; Şahin Tepesi'nden Rize'yi bi gösterelim arkadaşlara.. ne dersin.. ELINT de katılır.. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aynen kardeşim yalnız su an nası yağmur yağdığını görüyosundur sanıyorum :) hawa güzel olursa tabii ki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst