- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
EWet ARKADAŞLAR
Sonunda uFak da oLSa bi gezi yapaLım dedik Burak la (imacosfx) :cherry:
waLaa fazla bişi yaptık diyemem
Rize yi saHiL boyu gezdik
sonra durup biraz foto cekeLim de www.motosiklet.net 'e koyaLım dedik
Neise brun fotolar
fazla bişi beklemeyin
Hava bozuktu zaten hemen bi kaç foto aldık döndük
Bu ben
saHil ; deniz ; buLutlar ; ben ; kask ; aşkm ( motorum ) ; çakıL taşları :cherry:

Shot at 2007-08-14
Bu da tabii ki imacosfx :cherry:

Shot at 2007-08-14
Burak ve ben
TerSLik ruhumuzda war :cherry:

Shot at 2007-08-14
Bu benm biricik aşkm :rendeer::wiinkk::cherry:

Shot at 2007-08-14
Yine bizzz
aynı deniz ; aynı sahi ; aynı biz ; aynı bebekler 

Shot at 2007-08-14
BuNLaR da bebeklerimizzz

Shot at 2007-08-14
waLaa fazla bişi yaptık diyemem
Bu ben

Shot at 2007-08-14
Bu da tabii ki imacosfx :cherry:

Shot at 2007-08-14
Burak ve ben

Shot at 2007-08-14
Bu benm biricik aşkm :rendeer::wiinkk::cherry:

Shot at 2007-08-14
Yine bizzz

Shot at 2007-08-14
BuNLaR da bebeklerimizzz

Shot at 2007-08-14