yetenekSİZ misiniz?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim facebok um yok yeteneksizin onde gideniyim:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
adamın sanki altında bisiklet varmış gibi oynuyor koca motortla ya
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Videodaki parça:
It's Oh So Quiet - Bjork

Hatırlattın valla, eyvallah..

Allah senden razı olsun, sağolasın. :rendeer: ne zamandır arıyordum. mükemmel bir müzik yaaa :cat:

bu arada, eleman başlarda biraz heyecan yapmış yoksa müzik ile ritmi daha güzel olabilirmiş. ama sonlara doğru düzeltmiş.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

Evet ben bunu seyredince YETENEKsizİM:pale::pale:

viraca gireyim, dağ tepe kuduz köpek gibi gezeyim,pikniklere mangallara akayım o kadar benim marifetlerim:mrgreen: Bu arkadaşa da mangal nasıl öğretirim o kadar da iddialıyım:p:cat:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorla dans koysaymışsın ismini daha iyiymiş.:p
Teşekkürler.:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorla dans koysaymışsın ismini daha iyiymiş.:p
Teşekkürler.:cat:

dediğin gibi ben yükledim videoyu. bunu sizinle paylaşmak yeni aklıma geldi :p hemen yükledim. başlığı öyle atmamın sebebi: bunun Fransa'da yapılan Yetenek Siz'siniz yarışması olması.

başlık güzel oldu ama :) yetenekSiz misiniz? (izlemekle yetinin o zaman) :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:09 ----------

dediğin gibi ben yükledim videoyu.

yani burada paylaşmak için önce pc.ye sonra faceye yükledim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst