- Konu Yazar
- #1
merhaba arkadaşlar uzun yıllardır motosiklet tepesinde biriyim yaşım 26 .125 250 600 bir çok supersport motosikletim oldu . babam amcamlar abim tüm ailem motor kullandı yıllarca . ve ben cocukluk yıllarımdan beri motorla haşır neşirim . kimine göre iyi kimine göre apaçiyim . ayna ve kafa kontrolu hep yapan biriyim. temkinliyim . yolu okumaya calısıyorum sureklı . yani bir kavşak veya ara yol varsa daha dıkkatlı oluyorum uzun kmler yaprtım şehirler arası km tecrübe oldugunu pek düşünmüyorum ama soylıyeyım 50 60 bin belkide daha fazla tecrubem var belkide 100 bin emişn deılım cocuklugumdan berı kullanıyorum dedıgım gbıı. tek teker yapıorum bazen , yanlıyorum bazen , hızlı kullanıyorum fakat güvenli olduğumu hissettiğim zamanlarda şehir içi mahalle arası hızlı kullanmıyorum . trafikte teker yapmıyorum herneyse eskiden yani 18- 24 yaş arası kendime acayip derecede güven duyuyordum motor üstünde . yani alkollu veya benzeri şekilde motor kullanmak . tehlikeliydi fakat başıma herhangi bir olay gelmedi . bu demek değildirki gelmeyecek . son 2 yıldır yaşımın verdiği olgunluk olsa gerek içimde bir korku oluştu . bu arada ben öle her allahın gunu ay carpıyorum ay ole oluo falan dıe korkulacak durumlarada pek girmiyorum yani trafikte tehlikeli durumlara fazla girmiyorum . şuanda cbr 250 r var ama gittim agv kask alpınestars mont eldıven falan aldım . korku trafıkten keza evde kendi kendime düşünürken oluyor korkularım yani ben iyi olduğumu düşünüyorum fakat bunu düşündüğüm an içimi bi korku sarıyor.acaba tüm bunlar bir şansmıydı dıyorum ? bu biraz içsel bir olay yani . onca profesyonel insanlar öldü gittiler allah rahmet eylesin yakınlarımdan da var . yani kaderin önüne geçemiyoruz . ben düşüyorum ben iyimiyim yoksa gerçekten ecelim gelmediği içinmi yaşıyorum . kimse ölmek için binmiyor bu alete . 600 rr vardı 2014 yılında 260 km hızla giderken ön lastik patladı tank slapper oldu motoru zaptedemiyecek derecede. fren hortumları camurluk granajlar yolda giderken koptu parçalandıı . ama durdum durdum burnum dahi kanamadı . daha önce bir araca çarpmadım . kazam yok çarpma yada düşme olarak, korkuyorum artık . yani bi gün bende feci şekilde can verdi seklinde haberlerde cıkmak ıstemıorum . dediğim gibi kader var bu değişmeyecek birsey ama ne yapacağım yani bunca zamandır başıma birsey gelmemesi iyi olduğum mu ? yoksa şanslı bırı oldugumumu gösteriyor ?