Yeşilin içinde yeşil Apache ufaktan gezi Kumbağ (resimli)

Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
Rica ederim hemen hemen her hafta sonu uğrak yerimiz oldu lakin havalar düzeldikçe o yollardaki trafikde yoğunlaşıyor .Piknikçiler, mangalcılar, paraşütçüler , rakıcılar falan :)
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
681
bi ara şu virajlara birlikte toplanıpta gidelim yahu tabi motosikleti alınca :)
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
800
OnurTr teşekürler. helboys sana çok yakın zaten biliyosun ,haftasonları heryerden motorcular gelio muratlıdan da gelenler vardır. Seni tanımasamda geçen yıl aklımda r125 olduğu için sayfayı takip ediodum sonra maddi olarak fazla geldi vazgeçtim. sen sattınmı yzf yi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst