Bu onur tabak arkadaşda efsane olur demedi demeyin![]()
Aile kabristanı ile takas düşünür müsün ?![]()
Forumdan mı yoksa
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
Deniz manzaralı ise düşünürüz![]()
param yok ben bi honda bakıp geleyim ::sos::
sen satma motoru boşver sana bi lastik http://www.motosiklet.net/forum/sat...0-km-de-cikma-dunlop-sportmax-214-lastik.html yapalım binmeye devam et
her gün çeviriyorum lastikleri bir şey olmasın diye :queen: