Yerimiz Karaca Ahmet'te... Buyrun gelin.

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yorum yapmaya gerek var mı?

m18WW0.png
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Aile kabristanı ile takas düşünür müsün ? :p
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
formdanda olabilir bilmiyorum sadece bir fotoda üstten diğerinde alttan boşluk bırakmışsın bulmaca tadında çıkardım soyadını :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Forumdan mı yoksa :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------



Deniz manzaralı ise düşünürüz :)

Haporlöre yakın. Cuma günleri haporlörden dua okunurken ses çok net geliyor. Töbe yarabbi Allah belamızı verecek. Kib bay :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olur desen bile almayacaktı, çok gördük biz gelelim alalımları, yarın kesin ordayımları. Binlerce dansöz var.
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Yalnız ilanın fotoğraflarına baktım alasım geldi. (Bu tecrübesizlikle)
Açıklamanın tamamını okuyunca ki düşüncem ise : 15 yıllık tecrübe sahibi olsaydım bile yine bu motoru almazdım. Motoruna bu kadar bağlı içten samimi bir yorum görmemiştim :) Bence sizi R6 dan ayırmak yanlış olurdu :)
 
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
354
ilanı okudum çok beğendim baya samimi yazılmış.Bütçem olsada almam herhalde hazır üstünde batlaxx varmış köşede bi yerde batlayıveririm. :)İnşallah gönlünüzce olur herşey.

Parası olmayan Lütfen Honda baksın.
Çok parası olan Kawasaki baksin. :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst