yeniyim ve bilgi istiorm..

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
104
arkadaslar bisüredir aranızdayım ancak motorum olmadıgı için yazmamıstım ve sonunda pederi ikna ettim sanırım...bugun corvusa baktım ..aslındaaa daha oncedende bakmıstım ancak yakından görmemiştimm..bugun babamla gecerken girdik barbaros bulvarında bi yere..(is
m vermiorm..)aslında scooter bakmaya girdim once bana dorado nun 250lik maxi scooterını gösterdi fiata 3,750 dediler..ancak sonra karsıma corvus cıktı..babam pek anlamadıgı için sadece güzel demekle yetindii..ama ben bayıldımm..bilgisi olan arkadaslardan yardım isticem...kullanan varsaa(ki yeni bi model biliorm..)bnm aklıma takılan sadece serwis olayı..sorun yasanırmı acaba??bilgisi olan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yonlerinide sölemelerini rica ediorm..motor kullanmaya yeni baslıcağım için yanlıs secim yapmak istemiorm..şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
hoşgeldin aramıza

forumda motosiklet modellerinin altında çeşitli markalarla ilgili açılmış konular mevcut oradaki arkadaşların yazdıklarını okuyarak bilgiye sahip olabilirsin.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
tamerr' Alıntı:
arkadaslar bisüredir aranızdayım ancak motorum olmadıgı için yazmamıstım ve sonunda pederi ikna ettim sanırım...bugun corvusa baktım ..aslındaaa daha oncedende bakmıstım ancak yakından görmemiştimm..bugun babamla gecerken girdik barbaros bulvarında bi yere..(is
m vermiorm..)aslında scooter bakmaya girdim once bana dorado nun 250lik maxi scooterını gösterdi fiata 3,750 dediler..ancak sonra karsıma corvus cıktı..babam pek anlamadıgı için sadece güzel demekle yetindii..ama ben bayıldımm..bilgisi olan arkadaslardan yardım isticem...kullanan varsaa(ki yeni bi model biliorm..)bnm aklıma takılan sadece serwis olayı..sorun yasanırmı acaba??bilgisi olan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yonlerinide sölemelerini rica ediorm..motor kullanmaya yeni baslıcağım için yanlıs secim yapmak istemiorm..şimdiden teşekkürler..


http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12972
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
:queen: adam bilgi istemiş, herkes hoşgeldin diyor. topik tanışma topiği de değil üstelik. zamanında ben de bir kere böyle yapmıştım da 3,5 hafta laf etmişti bizim ekip.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
104
öncelikle tesekkurler..Hoşbulduk..aslına bakarsanızz hepsini okudumm.anck konusulanlar gecen yıllara dayandıgı icin son zamanlarda fikirlerde deişiklik olabilceğini düşündüğümden yenilemek istedim gereksiz baslık olduysa özür dilerimm...ozaman söle bi soru sorayımm..bana yeni baslayacak birine önerebilceğiniz bi marka model söleyebilirmisinizz?ben once asya T1 ile baslamayı düşünüodum taa ki v3 ü yakından görenee kadar...:p bu model scooter(maxi)de olabilr chopperda..ama beni düşündüren 2mt boy ve 105kg yum:mrgreen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldin..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
camadan' Alıntı:
hoşgeldin aramıza

forumda motosiklet modellerinin altında çeşitli markalarla ilgili açılmış konular mevcut oradaki arkadaşların yazdıklarını okuyarak bilgiye sahip olabilirsin.

Öncelikle Hoşgeldin :cherry: Camadan ii demiş hoş demiş.. Katılıyorum.. Ayrıca Corvus ta Cvt otomatik şanzıman var haberin olsun.. sadece gaz kolunu çevir ve git yani:silent: . Görüntüye çok aldanma ve acele etme bence.:wiinkk:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
104
Blacat' Alıntı:
Öncelikle Hoşgeldin :cherry: Camadan ii demiş hoş demiş.. Katılıyorum.. Ayrıca Corvus ta Cvt otomatik şanzıman var haberin olsun.. sadece gaz kolunu çevir ve git yani:silent: . Görüntüye çok aldanma ve acele etme bence.:wiinkk:
öncelikle saolun..corvusu aldımm pzts güünüü....:p :p :cherry:
[ görüntüye aldanma derken arkadasımm_? ):salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst