- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 104
- Konu Yazar
- #1
arkadaslar bisüredir aranızdayım ancak motorum olmadıgı için yazmamıstım ve sonunda pederi ikna ettim sanırım...bugun corvusa baktım ..aslındaaa daha oncedende bakmıstım ancak yakından görmemiştimm..bugun babamla gecerken girdik barbaros bulvarında bi yere..(is
m vermiorm..)aslında scooter bakmaya girdim once bana dorado nun 250lik maxi scooterını gösterdi fiata 3,750 dediler..ancak sonra karsıma corvus cıktı..babam pek anlamadıgı için sadece güzel demekle yetindii..ama ben bayıldımm..bilgisi olan arkadaslardan yardım isticem...kullanan varsaa(ki yeni bi model biliorm..)bnm aklıma takılan sadece serwis olayı..sorun yasanırmı acaba??bilgisi olan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yonlerinide sölemelerini rica ediorm..motor kullanmaya yeni baslıcağım için yanlıs secim yapmak istemiorm..şimdiden teşekkürler..
m vermiorm..)aslında scooter bakmaya girdim once bana dorado nun 250lik maxi scooterını gösterdi fiata 3,750 dediler..ancak sonra karsıma corvus cıktı..babam pek anlamadıgı için sadece güzel demekle yetindii..ama ben bayıldımm..bilgisi olan arkadaslardan yardım isticem...kullanan varsaa(ki yeni bi model biliorm..)bnm aklıma takılan sadece serwis olayı..sorun yasanırmı acaba??bilgisi olan arkadaslardan olumlu ve olumsuz yonlerinide sölemelerini rica ediorm..motor kullanmaya yeni baslıcağım için yanlıs secim yapmak istemiorm..şimdiden teşekkürler..