Yenilendim

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu biraz elden geçirdim,yeni halini ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim bunlar eski hali









bu da şimdiki hali





[/URL

top casenin gözlerinede zion sayesinde led lamba taktık,karanlıkta çok hoş oldu


[URL="http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=74huhqvqmn.JPG"]






toplam maliyeti boya,macun,zımpara e vernik 150 tl.sticker larda 25 tl yani 175 tl ye yepyeni bir görünüm elde ettik,birde jant,ayak koyacak yerleri ve çanta aparatını sevgili muzafer abimizden aldığım presto marka ithal sprey boya ile kendim boyadım, parçacılarda satılan sprey boyalardan daha kaliteli
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi nettin...anlamadım...derimi değiştirdi makina...acil havalimanına geçiyorum öperim...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanka biraz öyle oldu sol tarafını evde ayaklığını açtım zannedip motoru bıraktım oda beni yere serdi ufak tefek çizikler vardı içime sinmedi birazda sıkıldım aynı pantolonla gezmekten böyle bişey çıktı meydana
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok iyi bir makyaj operasyonu:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlarım teşekkürler,isocum karataşa gidebilirsin ama sakın çamura girme,motırımı tek teker yapmaya kalkma
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler,driver600f ayna hala arıyorum kare ayna malesef kolay bulunmuyor,motobakkalda var ama oda 8 mm. ince dişli daha yapacak çook işim var
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
cengiz abi 100 de 100 değişiklik olmuş motor da
harıka olmuş hayırlı olsun
yeni hali
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
üstadım motorun yeni hali gerçekten çok güzel olmuş güle güle kulanın allah kaza bela göstermesin
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
yakışıklı olmuş valla, yeni sticerlarla daha güzel olmuş...keyifli sürüşler:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kıskanıyorum ama abbbbbbbbiiiiiiiiiiiiii =)))))))))))) KAzasız belasızzzz
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi niyetlerinden dolayı teşekür ederim,vasco gel adanaya sana bir tur vereyim:rendeer:geçen senede motoruna baya harcadım artık 5 sene bineriz herhalde,aygırı seviyorum,herkese daha iyisi nasip etsin
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bir enduro sever olarak çok hoşuma gitti eline sağlık güzel olmuş:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
cengiz abi 100 de 100 değişiklik olmuş motor da
harıka olmuş hayırlı olsun
yeni hali

değil mi mustafa, cengiz abinin motorunu geçen sene kozanda görmüşsündür. o canavara yapılan masrafa değer. maşallahı var, çünkü o bir suzukii :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst