- Katılım
- 10 Nis 2008
- Mesajlar
- 2,490
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumu biraz elden geçirdim,yeni halini ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim bunlar eski hali




bu da şimdiki hali


[/URL
top casenin gözlerinede zion sayesinde led lamba taktık,karanlıkta çok hoş oldu
[URL="http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=74huhqvqmn.JPG"]


toplam maliyeti boya,macun,zımpara e vernik 150 tl.sticker larda 25 tl yani 175 tl ye yepyeni bir görünüm elde ettik,birde jant,ayak koyacak yerleri ve çanta aparatını sevgili muzafer abimizden aldığım presto marka ithal sprey boya ile kendim boyadım, parçacılarda satılan sprey boyalardan daha kaliteli
bu da şimdiki hali
top casenin gözlerinede zion sayesinde led lamba taktık,karanlıkta çok hoş oldu
[URL="http://www.resimkoy.net/resim.php?resimid=74huhqvqmn.JPG"]
toplam maliyeti boya,macun,zımpara e vernik 150 tl.sticker larda 25 tl yani 175 tl ye yepyeni bir görünüm elde ettik,birde jant,ayak koyacak yerleri ve çanta aparatını sevgili muzafer abimizden aldığım presto marka ithal sprey boya ile kendim boyadım, parçacılarda satılan sprey boyalardan daha kaliteli
Son düzenleme: