Yeni Yıl ve Yeni Zamlar !!!

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Akaryakıtta 15 Temmuz'daki ÖTV artışının ardından, ikinci vergi artışı yılın son gününde geldi.

Bakanlar Kurulu, benzinde 20, motorinde 15, LPG'de de 18 kuruşluk litre başına vergi artışı yaptı.Vergi artışları firmaların satış fiyatına KDV'de ekleneceği için bu rakamların da üstünde yansıyacak.

15 Temmuz'da benzine yapılan 20 kuruşluk vergi artışı pompa fiyatlarına 23,6 kuruş olarak yansımıştı. Motorin fiyatlarında ise litredeki fiyat artışı 18 kuruş olmuştu. Temmuz zammıyla 45 litrelik benzin deposunun dolum fiyatı 9 lira artmıştı. Benzine aynı tutarda vergi artışı yapıldığı için benzer bir yükselişin fiyatlara yansıması bekleniyor.

Hükümet akaryatın yanı sıra sigara ve tütün ürünleriyle bira, şarap , rakı gibi alkollü içkilerin vergilerini de yeniden düzenledi.

2010'da geçerli olacak motorlu taşıtlar vergisi ise yüzde 3, 3 arttı. Motorlu taşıtlar vergisi, yüzde 2,2 olan yeniden değerleme oranının da üstünde oldu.

Ayrıca hükümet, damga vergisi ve bazı işlemlerde alınan maktu harçları da yüzde 10 artırdı.


Kaynak :
http://www.ntv.com.tr/id/25038705/
 

Ekli dosyalar

  • zam.jpg
    zam.jpg
    11.2 KB · Görüntüleme: 7,545
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
işin en kolay budur zaten ... Ülkemde ;

kaynak aramak ya da kaynak yaratmak kavramı = UCUZA ÖZELLEŞTİRME
Açıkları kapatmak kavramı = ZAM

Zaten zor olan işler çıkmaza doğru giderken , 2009 yılı bizim için çok bereketli ve karlı geçti diyen bir başbakanın ulusa sesleniş konuşması ile sinir krizine girmiş olan ben ... Son 2 yıldır ticaret yapamaz hale geldim !!!!! başbakanım ise yeni yıl tatili için 7 yıldızlı oteli seçti ... Bu dünyada benim onlara gücüm yetmez ama , hesap günü ellerim yakalarında olacak !!!!!!
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:cyclopsan Yahu bugün Benzin Aldım; Shell den ; 3.8 TL

15 TL lik benzin 4 diş artırmadı :cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
opetten yenı aldım 3.65 litre fiyatı :):) okmeydanı mevkiii :)
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Didim PO dede 3.65:)
20 gün sonra İstanbula dönüş yapıcam artık..Tekrar Zam gelmiş gibi olcek yani 3.8:cyclopsan
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
verginin vergisi ...
verginin vergisinin vergisi ...

çok heyecanlanacak bir durum yok.
olağan durumlar.
Allah devlete, padişaha ve saz arkadaşlarına zeval vermesin.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu halk bir gün kendini tutup benzin almasa; bak o zaman nasıl da düşüyor yarı fiyatına...

Ama nerde bizde bu organizasyonu yapabilecek :farao:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu halk bir gün kendini tutup benzin almasa; bak o zaman nasıl da düşüyor yarı fiyatına...

Ama nerde bizde bu organizasyonu yapabilecek :farao:

bu devirde ufak işleri bile bazen doğru düzgün organize edemiyen biz..Türkiyedeki tüm araçların nasi benzin almamasını sağlıyabiliriz ki:silent:

Biz motosiklet sürücüleri olarak tamam 100-200 kişi almasak..Bu başarılır belki ama o zamanda bişey değişmez ki:pr:
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
2010 yılı içinde benzine % 30 zam gelecekmiş arkadaşlar litresinin 5 lira olmasını bekliyorlar pompacı arkadaş patronunun telefon görüşmesini duymuş.Ahh memleketim bunlar daha iyi günlerin.Yakında iç savaş çıkacak.:pr:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Türk halkı olarak biz pısırık olduğumuzdan dolayı. Hakkımızı aramayı bilmediğimizden dolayı sağ olsun devlette bunu iyi düşünüp, kullanıp, zamları dayıyor. Bakın 3,70 oldu litre fiyatı ses çıkaran var mı? YOK..
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
2010 yılı içinde benzine % 30 zam gelecekmiş arkadaşlar litresinin 5 lira olmasını bekliyorlar pompacı arkadaş patronunun telefon görüşmesini duymuş.Ahh memleketim bunlar daha iyi günlerin.Yakında iç savaş çıkacak.:pr:

çıksa emin ol bundan pek farkı olmaz.. millet fark u zaruret için de harap ve bitap düştü bile.. ulu önder bu günleri çook önceden nasıl da görmüş.....:pale:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
2010 yılı içinde benzine % 30 zam gelecekmiş arkadaşlar litresinin 5 lira olmasını bekliyorlar pompacı arkadaş patronunun telefon görüşmesini duymuş.Ahh memleketim bunlar daha iyi günlerin.Yakında iç savaş çıkacak.:pr:

öyle bi zam olsun beni haberlerde görürsünüz artık:)
Başbakalık önünde motorunu benzin döküp yaktı diye:mrgreen:
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
olsun olsun 5 değil 10 milyon olsun..zaten yüksek mevkideki kişiler arabasına koydugu benzin cebinden cıkmıyor bizden cıkıyor.Bizim gibi yolunacak kazlar varken niye bu kadar az gelir elde etsinler demi.nede olsa biz sesimizi cıkartamıyoruz.Yaz başında benzin 3 liraydi insaf be insaf.Nasıl vereceksiniz bunların hesabını bakalım sözde koyu müslümanlar...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ulaşım lükstür,ihtiyaç değildir.Ayaklarınız yok mu ki şikayet ediyorsunuz yürüyün,bisiklete binin, meyva sebzenizi kendiniz yetiştirin toprak mı yok,100 yıl daha geriye gidin.:wiinkk:
 
Katılım
29 Ara 2008
Mesajlar
290
bugun opete gittim ne göreyim 3,66 keşke geçen gün benzin 3,30 iken bi bidon benzin alsaydım..:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alışkanlık yaptı artık bu zamlar aynen böyle :mrgreen: gülüyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2009
Mesajlar
46
Günaydın arkadaşlar. Burada haklı olarak tepkimizi dile getiriyoruz. ama gerçekten yapacak bişe olmalı. olmalı olmalı.............Artık bu gidişe bi son demek lazım. Bu millete bunlar reva görülmemeli.
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Günaydın arkadaşlar. Burada haklı olarak tepkimizi dile getiriyoruz. ama gerçekten yapacak bişe olmalı. olmalı olmalı.............Artık bu gidişe bi son demek lazım. Bu millete bunlar reva görülmemeli.

Evet olmali tabiki...
Bunu okuyunca Engin in 5 ay önce acmis oldugu topic aklima geldi..

http://www.motosiklet.net/forum/etk...ne-benzin-zamlari-protestosuna-gidiyoruz.html

Tahmin edin artik kac kisi oradaydi??? :pale:
Engin e sorun. O size söyler..
Yada ben söyleyeyim.. Engin+sifir

Demekki kimseyi rahatsiz etmiyor benzin zami falan..
Kimse aglamasin lütfen..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst