yeni ybr'em

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o arka canta :D aynalar daha sonra yuwarlak farın üstündeki camı sökersen kardeşim :D birde hava filitresi yanına iridyum buji ve gaz ayarı hayatı yaşarsın elindeki motorla :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o arka canta :D aynalar daha sonra yuwarlak farın üstündeki camı sökersen kardeşim :D birde hava filitresi yanına iridyum buji ve gaz ayarı hayatı yaşarsın elindeki motorla :)
tavsiyelerin için tşk ama ben antalya da yaşamıyorum ki yani senin dediklerini yapacak usta yok burada:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ustamı :D 2 dk yaw endekileri yapmak :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
yaşını bilmiyorum ama ben senin dediklerini 12 yıl önce 2t pejo lara yapardım ve kaza yaptım aradan 11 yıl geçti artık insan gibi motora binmek bana yakışır aynasız kasksız motora binenlere ne derler ona ben karışmam sana tavsiyem motordan aynaları ve kafandan kask'ı çıkarma daha yaşın genç diyorum hayatın tadını çıkar:cat:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Onu üzmezsen sana yıllarca hizmet edecek bir motor almışsın.Hayırlı olsun Allah (cc) kaza bela göstermesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dediklerin dogru olabilir ama motorda kaporta biziz belden aşşası tutmayıp yukarı saglam oldukdan sonra ne bilem hiç degilse ana baba acısı göstertmez beni gömücek birileri olur öle neyse tekrardan hayırlı olsun güzel bi iş yapmışsın :) pejo ile ybr deki fark cok etkiliyor filitresiz kesicide :D
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Onu üzmezsen sana yıllarca hizmet edecek bir motor almışsın.Hayırlı olsun Allah (cc) kaza bela göstermesin.
saol sayın abim artık irfan abiyle bi çayını içmeye geliriz kısmetse iftar da tanıştık ama fazla sohbet edemedik malesef:wiinkk:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
arkadaşlar herkeze ii dilekleri için tşk:rendeer:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
hacı hayırlı olsun.aklında bulunsun bu arada.2.400-2.500 a kadar yani daha az olursa daha iyi olur.temiz sakarya ve civarlarında ybr.125 varsa haber edebilirmisin bana.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hacı hayırlı olsun.aklında bulunsun bu arada.2.400-2.500 a kadar yani daha az olursa daha iyi olur.temiz sakarya ve civarlarında ybr.125 varsa haber edebilirmisin bana.
ne yani mersinden gelip sakaryadan motor mu alacaksın?.. bu arada bi tane var http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-temiz-ybr-125-58637927/detay/ ben bu motoru alacaktım fakat sahibi tatilde olduğu için siyah olanı aldım motorun gayet temiz olduğunu bakımlarını yapan usta söyledi kefil oldu yani çok temiz olduğuna tanıdık bi tamircide yapılmış bütün parça değişimi ve bakımları
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
vay kardeşim...Allah kaza bela vermesin...yakışır...
teşekkür ederim abi hayırlısı ile aldık geziyoruz ufak tefek eksikleri vardı onları hesaptan düştük devir hariç 50 tl masraf yapmamışımdır beni üzmeyeceği daha ilk günden belli oldu yani şimdi cobra irfan da bi zenon çalışması yapacak birkaç ay içinde birde let sinyal almayı düşünüyorum bunlar keyfe keder masraflar aksesuar takıp bir daha da satmayı düşünmüyorum gayet güzel totom uyuşmuyor yani:cherry:

---------- Post added at 20:31 ---------- Previous post was at 20:29 ----------

hayırlı uğurlu olsun ybr üzmez
tşk ederim zaten baya bi araştırmadan sonra karar kıldım üzmeyeceğinden eminim desem yalan olmaz:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
teşekkür ederim abi hayırlısı ile aldık geziyoruz ufak tefek eksikleri vardı onları hesaptan düştük devir hariç 50 tl masraf yapmamışımdır beni üzmeyeceği daha ilk günden belli oldu yani şimdi cobra irfan da bi zenon çalışması yapacak birkaç ay içinde birde let sinyal almayı düşünüyorum bunlar keyfe keder masraflar aksesuar takıp bir daha da satmayı düşünmüyorum gayet güzel totom uyuşmuyor yani:cherry:

çok sevindik aga cümleten...seni o düldülde gördüğüm an zati yıkılmıştım...:p Kobranın elinden her iş gelir...Allah onu başımızdan eksik etmesin...artık sağlam makinadasın korkma alemlere uzun gezilere çık ...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
çok sevindik aga cümleten...seni o düldülde gördüğüm an zati yıkılmıştım...:p Kobranın elinden her iş gelir...Allah onu başımızdan eksik etmesin...artık sağlam makinadasın korkma alemlere uzun gezilere çık ...
abi bu sezon geçti ama seneye varya her hafta bi yere akacağım zonguldak bolu şile bilecik eskişehir bursa iznik hele varya izinimi istediğim zaman verirlerse ver eline antalya bodrum ybr ile çok toz koparacağız:king: bu alemde irfan abim 1 tane yaw o kelimelerle anlatılmaz yaşanır:queen:
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Hayırlı uğurlu olsun kazsız belasız. İkinci el ybr fiyatlarını yüksek buldum kendi adıma:sunny:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Hayırlı uğurlu olsun kazsız belasız. İkinci el ybr fiyatlarını yüksek buldum kendi adıma:sunny:
tşk ederim arkadaşım.. sen fiyatlara bakma onlar şişirme sen her ilan için 200 tl aşşıda gör ben 2750 aldım lastikler bitik akü bitik diye onlar anlaştımız fiyattan düştük 3100 yazmıştı 2900 dedi masraflarıda düşünce aldığım fiyata geldi bence marka olduğu için piyasa değeri var honda yamaha vs hepsinin piyasası yüksek sayılır ama alıcı bulmakta zorlanmassın durum böyle bence 3000 tl hak eder temiz ybr 2011 leri ise 3500 etmez 3300 enfazla durum bu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst