ybr yi begenmeyen ne kadar üye varsa buraya toplanmış sanki. Bence fıstık gibi olmuş,kim nederse desin.kıskananlar çatlasın.tabi bu arada ybr kullanıcılarıda begenmemezlik yapmışlar mesajlarında,yapmayın arkadaşlar,insanın hevesini hayalini kursağında bırakmayın lütfen,ben ybr 125 city alacağım,desenizki bu yan sanayi bütün parçaları çin,ben yinede bu motoru alacağım.özelliklede cbf 150 almayacağım. O kadarrrrrrrrrr.en geç agustos 15 te city m olacak.. ben bir yamaha fanatigiyim.özelliklede ybr 125 cityyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yazık yanii yazık isteyen istediğini alsın.ne gerek varki böyle anlamsız fikirlere,adam kafasına koydumu koyuyor işte.yamaha isterse yamaha,honda isterse honda vs. alır.lütfen anlamsız fikirlerden vazgeçiniz.ybr yi begenmeyenlere bu sözüm...