Yeni Ybr125 city :)

Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
stickerlar hele, haso çin malı motosikletlere benzetmiş ybr yi.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
58
bende rafele katılıyorum hıc bır fark goremedım ınsan yaptımı 150cc yag ve ya su sogutmalı ne bıleyım arka stop mesela led olabılırdı on kafayı r6 tarzında degıstıre bılırlerdı ama almıslar 2004 u yapmıslar bır sınyal ve sehba lastıkle 2008 bence yamaha boyle basıt ıslerle ugrasmasın muhendıslerı ıhtıyarlamıs galıba:)))
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bence güzel olmuş,zamanında bu modelin hem 2004 hemde 2005 modeli vardı bende,ama 2004 model olan 12 hp ydi,gücü biraz artsa 12-13 bg olsa çok iyi olurdu :cat:enjeksiyonlu model türkiyede satmaz,gelirsede en az 4500-5000ytl olur.çünkü karbüratörü çıkartıp bir tane enjektör takmakla olmuyor bu işler,pistonundan manifolduna,eksozundan lambda sensörüne kadar ,beynine kadar bir sürü parça değişiyor enjeksiyona geçince,ybr125 başarısı fiyatında ve sağlamlığında gizli,bu fiyata peynir ekmek gibi satmaya devam eder,ama enjeksiyonlusu gelirde 4500-5000 civarı olur o zaman da kimse almaz,sonuç olarak zevk meselesi,alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun:rendeer:

satilmaz diye bişey olmaz dostum illaki hastasi olan parasi olan alir ilk zamanlar yzf r 125 içinde bunu kim alir falan deniyordu ama piyasaya sürülünce azda olsa alan oluyor enjeksiyonlusu gelsin ilk ben alacam yakittan ettigi tasarrufla motor parasini çikartacaktir ben bunu düşünerek alirim
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
City,ekjeksiyonlu değildir arkadaşlar !
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
5 kollu jant ,arka sinyallar damla yapmışlar gercekten eskisinden güzel kafalıgı iyi yapmışlar 2oo6 yuvarlak farlı olupta 2oo4 kafalıgından taktıran arkadaşlar vardı ki biz bile taktıracaktık ama 200 civarı malolacagından tabiiki kalsın dedik :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
61
bence de yuvarlak far daha sportif görünüyordu ayrıca motoru daha kaslı gösteriyordu sırf bu yüzden 2006 daki grenajlarını takmayanlarını tanıyorum bence bööle çin malı motorlara benzemiş
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
yaw 2004 e benziyor benziyor deyip duruyosunuz haklisiniz da, fakat ybr si olan aaa city cikmis deyip de city alacak degil ya zaten.yeni baslayacak yada scooterdan vitesliye gececekler icin bence cok yerinde bir degisiklik olmus.

Not:adi ustunde zaten ybr125 city.ybr'ye benzemese miydi?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
öyle yorumlar yapmişsinizki ybr yi R6 ya benzetselermiş diyeceksiniz nerdeyse ya adi üstünde ybr bu ekonomi motörü sahsen benim gözüm bunda kaldi benimkini veripte bi city mi çeksem altima:p
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
MOTOSİKLET 125 cc
YBR 125 City 3.525,00 YTL

YBR 125 3.449,00 YTL
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
MOTOSİKLET 125 cc
YBR 125 City 3.525,00 YTL

YBR 125 3.449,00 YTL

bana kalirsa ellerindeki eski tip ybr leri bitirmek için fiyati epey aşagi çekerler gibime geliyor eski kasa ybr almanin tam zamani bayiyla sıkı pazarlik edin canli 3 bin ytl:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Bence çok güzel olmuş.
Jantları güzel, lastik konusunu sonunda çözmüşler..
Fakat tek kötü yani stickerları.
Yani motorda estetik yok.
Şu motosikletin kasasını bir değiştirse Yamaha, kapış kapış gidecek ama:...
Bunun sinyallerinin yan sanayiisi çıksa da benim motora taksak.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
105
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
tigermbz Gönderdiğin fotoğraf fotoşopun alası olmuş :)
Dişli sağ tarafta, fren kaliperide sağ tarafta :):)
 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
86
ybr nın aynısı ne varkı sımdı bunda aynı tas aynı hamam ybr bıttı artık:cyclopsan
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
2004 yılında fazla kafa grenajı kalmış olmalı onları elden çıkarıyor Beldeyama :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Hocam senin bu motosiklet tamamen fotoshopla yapıldığı belli oluyor ..Ne o öyle zincirin gidiş yönüne bak zincir motora değil depoya doğru gidiyor haksızmıyım :pr:

 
Katılım
25 Haz 2008
Mesajlar
4
valla arkadaslar kafa granajı ıgrenck yanı eskıden bı asıl durusu vardı bende vardı 07 ybr sattım cbf 150 aldım nasıl dıyım yapıskanlar fln basıtletmıs motor ya eskı jantlar daha ıyıdı bıde torgu dusmus kılo artmıs bunlar ne yapmaya calsıyor yanı 150 lık olup torkun atması lazımdıkı cbf alanlar pısman olmalıydı ama nerdeee yanı oyle olsa pısman olurdum ama yok pısman olamıyorum malesef kıloyu artırıyon neden tork dusuyor ben anlamadımkı ne bu sacmalık yıen avrupa standartları ayakları herhalde
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
190
valla arkadaslar kafa granajı ıgrenck yanı eskıden bı asıl durusu vardı bende vardı 07 ybr sattım cbf 150 aldım nasıl dıyım yapıskanlar fln basıtletmıs motor ya eskı jantlar daha ıyıdı bıde torgu dusmus kılo artmıs bunlar ne yapmaya calsıyor yanı 150 lık olup torkun atması lazımdıkı cbf alanlar pısman olmalıydı ama nerdeee yanı oyle olsa pısman olurdum ama yok pısman olamıyorum malesef kıloyu artırıyon neden tork dusuyor ben anlamadımkı ne bu sacmalık yıen avrupa standartları ayakları herhalde

valla oyle bi yazmissinki ingilizce yazsan daha kolay anlasilirdi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst