bence güzel olmuş,zamanında bu modelin hem 2004 hemde 2005 modeli vardı bende,ama 2004 model olan 12 hp ydi,gücü biraz artsa 12-13 bg olsa çok iyi olurdu :cat:enjeksiyonlu model türkiyede satmaz,gelirsede en az 4500-5000ytl olur.çünkü karbüratörü çıkartıp bir tane enjektör takmakla olmuyor bu işler,pistonundan manifolduna,eksozundan lambda sensörüne kadar ,beynine kadar bir sürü parça değişiyor enjeksiyona geçince,ybr125 başarısı fiyatında ve sağlamlığında gizli,bu fiyata peynir ekmek gibi satmaya devam eder,ama enjeksiyonlusu gelirde 4500-5000 civarı olur o zaman da kimse almaz,sonuç olarak zevk meselesi,alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
MOTOSİKLET 125 cc
YBR 125 City 3.525,00 YTL
YBR 125 3.449,00 YTL
Değerli arkadaşlarım metehanın hepinize selamı var benden şu alttaki mesajı iletmemi istedi.
-bu tiple YBR Olmuş YYS...yani Yandan Yemiş Skoda...
(metehan)
valla arkadaslar kafa granajı ıgrenck yanı eskıden bı asıl durusu vardı bende vardı 07 ybr sattım cbf 150 aldım nasıl dıyım yapıskanlar fln basıtletmıs motor ya eskı jantlar daha ıyıdı bıde torgu dusmus kılo artmıs bunlar ne yapmaya calsıyor yanı 150 lık olup torkun atması lazımdıkı cbf alanlar pısman olmalıydı ama nerdeee yanı oyle olsa pısman olurdum ama yok pısman olamıyorum malesef kıloyu artırıyon neden tork dusuyor ben anlamadımkı ne bu sacmalık yıen avrupa standartları ayakları herhalde