- Katılım
- 9 May 2006
- Mesajlar
- 62
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 1 haziranda yeni yasa çıkacak diyolar buna göre 125 cc ler araba ehliyeti ile sürülecekmiş 50 cc ehliyetsiz plakasız sürülebilecekmiş bilenler varsa bi aydınlatsınlar bu camiayı herkes bilgilensin :queen: