yeni yasa çıkacak diyorlar bilen varmı

Katılım
9 May 2006
Mesajlar
62
arkadaşlar 1 haziranda yeni yasa çıkacak diyolar buna göre 125 cc ler araba ehliyeti ile sürülecekmiş 50 cc ehliyetsiz plakasız sürülebilecekmiş bilenler varsa bi aydınlatsınlar bu camiayı herkes bilgilensin :queen:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
62
internette okudum nerde olduğunu bilmiyorum bende motor alıcam o yüzden öğrenmek istiyorum bilen varmı
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Merhaba ;
Arkadaşlar bu olay yaklaşık 1 senedir gündemde...Bu konu motosiklet federasyonu tarafından teklif edilmiş ancak bu kabul görmemiştir....Bununla ilgili meclis içişleri alt komisyonundan geçen metin elimizde mevcuttur...
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
:farao: tıraş bunlar. bu yasa çıkarsa kazaların artacağına emin olabilirsiniz.
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Ben gelişim sürücü kursunda okudum bu taslağı dediği gibi bizimde duyduğumuz o b ile 125 cc tamamen yalanmış yanii...Bende beklemeyip aldım....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnanmayın böyle asparagas haberlere, olmaz öyle birşey
 

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Thai' Alıntı:
İnanmayın böyle asparagas haberlere, olmaz öyle birşey
Evveeet thai abi işte olay budur..Ebo(gelişim sürücü kursu) olaya el at bek kardeşim millet haber bekliyor...
 
Katılım
26 Eyl 2005
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı olmaz oyle sey avrupada bısıklet bıle ehlıyete tabıdır yalan haber az sabret al ehlıyetını babalar gıbı sur motosıkletını olay bu kadar basıt abartmayın bu ehlıyet ısını al gıtsın
 
Katılım
30 May 2003
Mesajlar
82
abi bu olay tamamen motor satıcılarının 125 cc motor satışlarını artırmak için yapılmış bir numara bence. Geçen sene bu numaraya aldanıp 125 cc honda cg aldım, ama yasa çıkmadı. Gerçi o günden beri motorcuyum. Pişman değilim. 8 Temmuzdaki sınava girip ehliyetimi alıcam inşallah. B sınıfı ehliyet varsa derse merse gitmiyosun zaten. Birtek evrak hazırlama muhabbeti uğraştırıyo. OLSUN BE OKADARDA.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
215
abi 1-2 senedir dolanıyo bu haber ama, olmaz öyle şey

Büyüklerimizin başında bi çok sorun var, bu konuyo sıra gelmez :)
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
bu 125 işi b ile olacak bunun dogru yanı yok. ama 50cc. motosikletler için plakasız deil ama ehliyetsiz kullanılabilecegi olacaga benziyor.bilgiyi aldıgım yer hatay emniyet müdürlügü yardımcısının ahbabı :)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
ahmet_ulusoy' Alıntı:
arkadaşlar 1 haziranda yeni yasa çıkacak diyolar buna göre 125 cc ler araba ehliyeti ile sürülecekmiş 50 cc ehliyetsiz plakasız sürülebilecekmiş bilenler varsa bi aydınlatsınlar bu camiayı herkes bilgilensin :queen:


boşuna kendini kaptırma. Türkiyede bunun olması imkansız gibi bişey :wiinkk:
 
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
209
arkadaşlar çıkmasa bile çıkması gereken bir yasa avrupanın pek çok ülkesinde benzine bağımlılığı azaltmak ve trafik akışını rahatlatmak için kullanılan bir yasa ama bir eğitim var tabiki genede bildiğim kadarı ile neyse keşke gerçek olsa :p
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
1,357
Mevzu-bahis ederek göz boyanıyor sadece;gerçeklikle alakası yok.Sizce motosiklete onca Ötv yi bindirenler,çalanlar çırpanlar,lüks tüketim vergileri-miz-le keyif çatanlar bunu yapar mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst