Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #21
videolarda ki arabalar süper olmuş ya(motorlar mı desem) gerçekten böyle bişey yapmak fena zevkli olur ama trafik belgeleri olmadığı için ilk gören polisin ellerine teslim etmek istemem şahsen hele ki o kadar emek verdikten sonra!
http://youtu.be/KujCUCgn6TY
bu arabaya bayıldım:mrgreen:
valla onurcum dediğin kulağa hoş gelsede aslında bu açıdan hiç düşünmedim hani haksız tarafıda yok söylediğinin:cherry: deeee büyük şişe beni bozar aga
---------- Post added at 10:47 ---------- Previous post was at 10:44 ----------
Jeneratörü elektrikle çalıştırmakmı ??r::queen::queen: Şerefsizim ben düşündüydüm:queen::flower:
:cherry:jenarötötrü elektirikle çalıştırmayımı ?