Yeni TeNeRe tanıtım videosu Türkiyedemi çekildi..?

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Dogu tarafları oldugunu düşünüyorum ama suriye de olabilir..?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Konuyu videolar bölümüne taşıdım:wiinkk:

Videodaki yer Mardin e benziyor ama tabi bunu o taraflarda yaşan arkadaşlar daha iyi bilirler.Dediğiniz gibi Suriye tarafı da olabilir..O taraflardan arkadaşlar anlar bu videodan.

Güzel bir tanıtım videosu olmuş:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
harika bir video ama video nun bir yerindeki yazılara bakaram fas derim mardinde boyle yol maalesef yok
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
otel zahir isimli bir mekan geçiyor ama bulamadım.birde bizim doğu taraflarında öyle asfalt yol ben hiç duymadım
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
,ç,mden bi ses oranın dubai yada ona benzer gelişmiş arap emirliklerinden biri olduğunu söylüyooo
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
yahu janti bırak mardini suriyeyi...
yeni tenereye bak sen :mrgreen: çıldın olmuş :wiinkk:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
türkiyenin hiç bi yerinde öyle kaliteli asvalt yok ki doğuda olsun.yeni yapıldığında olabilir ama şu terör illeti yüzünden tanklar askeri araçlar geçe geçe yol filan kalmamıştır.terörün her şeyi kötü her şeyi zararlı.Allah daha kötü günler göstermesin inşallah...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Yine de yolda kalmış eliyle mobylette'sini iteleyen bir adam gördüm ben.. :)
Videonun bir kısmı Türkiye'de çekilmiş olabilir.. :cat:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
6
eskide kalmış bir konu ama yeni farkediyorum.... Fas
motoaktüel dergisinin bir sayısında Fas gezisi notlarında aynı yerlerin fotoları var.
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
allahım ya bende 'tenereyi' 'testere' diye okudum gece gece :mrgreen: neyse :) güzel video:cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Hotel girisinde HOTEL-RESTUARANT yazisinin ustunde arapca bi yaz var,arapca bilen varsa okusun
tnrcl8.jpg


ayrica bi benzinlikten geciyo,Turkiyede olsa kocaman kocaman reklamlarda BP yazardi orda,burdaki benzinlikte tabela felan yok..
ayni benzinlik sahnesinde 2 tane amerikan tipi araba gozukuyo,tip olarak turkiyede olmayan araclar...
ilk sahnelerde gecen beyaz mercedes actross cekininin uzerinde hicbir firma veya Efsane,Sahane,kilhane tuyhane yazilari yok,turkiye olsa kesin bi yazi koyarlardi :)
gozume bunlar carpti,biraz daha dikkatli incelesem daha ayrint bulabilirim sanirim ,bunlarda filmin turkiyede cekilmedigini gosterir :p

Arastirmalarimda Zahir Hotel diye bir hotelin Ampenan diye bir Endonezya kasabasinda oldugumu gordum,herhalde isim benzerligi var ///
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
90
bencede kesinlikle Türkiye değil...
ama motor tanıtım videosu bi harika ...:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hotel girisinde HOTEL-RESTUARANT yazisinin ustunde arapca bi yaz var,arapca bilen varsa okusun
tnrcl8.jpg


ayrica bi benzinlikten geciyo,Turkiyede olsa kocaman kocaman reklamlarda BP yazardi orda,burdaki benzinlikte tabela felan yok..
ayni benzinlik sahnesinde 2 tane amerikan tipi araba gozukuyo,tip olarak turkiyede olmayan araclar...
ilk sahnelerde gecen beyaz mercedes actross cekininin uzerinde hicbir firma veya Efsane,Sahane,kilhane tuyhane yazilari yok,turkiye olsa kesin bi yazi koyarlardi :)
gozume bunlar carpti,biraz daha dikkatli incelesem daha ayrint bulabilirim sanirim ,bunlarda filmin turkiyede cekilmedigini gosterir :p

Arastirmalarimda Zahir Hotel diye bir hotelin Ampenan diye bir Endonezya kasabasinda oldugumu gordum,herhalde isim benzerligi var ///


arapça yazıda hotel- restuarant yazıyor :cherry::cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst