- Katılım
- 3 Şub 2009
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
herkese slm,
butcem bmw ya da ktm enduro elvermiyor. yeni tenere almayi dusunuyorum fakat ben biraz boy fukarasi bi insanim. yani tenrenin normal halini kontrol etmem ve bu motoru sehir icinde rahat kullanmam mumkun degil ve 1200 gibi bir sele ayari mecut degil. yamaha'daki ustalardan biri motoru suspansuyondan 10cm gibi yuksek rakamlara kadar alcaltabileceklerini soyledilerse de benim aklima hep boyle durumlarda bir ingiliz atasozu gelir "donen tekerlegi degistirme". motorun orijinali yuksekligini oynamak denge ya da aerodinamik sorunlari yaratmaz mi lutfen bilen bir arkadas yazsin cunku kararimda etkili olacak.
tabi ihtiyacim olan 10 cm degil 3-4 cm bana yetecek.
butcem bmw ya da ktm enduro elvermiyor. yeni tenere almayi dusunuyorum fakat ben biraz boy fukarasi bi insanim. yani tenrenin normal halini kontrol etmem ve bu motoru sehir icinde rahat kullanmam mumkun degil ve 1200 gibi bir sele ayari mecut degil. yamaha'daki ustalardan biri motoru suspansuyondan 10cm gibi yuksek rakamlara kadar alcaltabileceklerini soyledilerse de benim aklima hep boyle durumlarda bir ingiliz atasozu gelir "donen tekerlegi degistirme". motorun orijinali yuksekligini oynamak denge ya da aerodinamik sorunlari yaratmaz mi lutfen bilen bir arkadas yazsin cunku kararimda etkili olacak.
tabi ihtiyacim olan 10 cm degil 3-4 cm bana yetecek.