Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
dylan kotu motor deyıl ama runner her bakımdan ondan ustun aynı zamanda normal bır scoter goruntusu yerıne daha sportıf bir tarzı var zevkler tartışılmaz ama her 10 kısıden 8 ı emınım runner der
dylan kotu motor deyıl ama runner her bakımdan ondan ustun aynı zamanda normal bır scoter goruntusu yerıne daha sportıf bir tarzı var zevkler tartışılmaz ama her 10 kısıden 8 ı emınım runner der
Kullananları demıyorum ben kulananların zaten 10 da 10 u memnundur da hani honda dylan mı yoksa runnermı dıye sorsan 10 cevabın 8 i runner olur demek ıstedım ben :cat: