yeni runner

Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
155
yeni kasa runner arıyorum fıyatı uygun olması sartıyla pesın almak ıstıyorum bayilerin dikkatine.:wiinkk:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Bayiler şimdi burda kapalı zarf usulu sana pm den fiyatmı atacak yoksa herkez bırbırının verdıgı fıyatı buraya yazarak kırmayamı çalısıcak ? :queen:

Böyle motor ilanıda ilk kez gordum :) Cevap gelsede standart fiyat gelir ki sanmıyorum gelsın..

Ama doru secim yapmısın tebrik ederim scoter=runner gerisi hikaye..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
dylan kotu motor deyıl ama runner her bakımdan ondan ustun aynı zamanda normal bır scoter goruntusu yerıne daha sportıf bir tarzı var zevkler tartışılmaz ama her 10 kısıden 8 ı emınım runner der :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
dylan kotu motor deyıl ama runner her bakımdan ondan ustun aynı zamanda normal bır scoter goruntusu yerıne daha sportıf bir tarzı var zevkler tartışılmaz ama her 10 kısıden 8 ı emınım runner der :)


10 u 10 u :cat: :cat: :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bence runnerden 10 kişiden 9.5 i memnun :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Kullananları demıyorum ben kulananların zaten 10 da 10 u memnundur da hani honda dylan mı yoksa runnermı dıye sorsan 10 cevabın 8 i runner olur demek ıstedım ben :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst