Yeni nesil genç motorcu üyenizden yardım çağrısı

Katılım
17 May 2018
Mesajlar
0
Merhaba dostlar Ben 18 yaşındayım Taşrada yaşıyorum ve 150cc cg dedikleri motorlardan var elimde fakat memnum değilim motora binerken kendimi keko:) gibi hissediyorum ki öyle biri değilimdir yeni motorsiklet almayı düşünüyorum tabi 18 yaşında çok parası olmuyor insanın:D tavsiyelerinizi bekliyorum... motor dünyasına hakim bilgili abilerim vardır yardımınıza ihtiyacım var
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
31
Cf moto 150nk ya bakmanı önerebilirim. İkinci ellerine bak. Hoş bir görüntüsü var.
 
Katılım
17 May 2018
Mesajlar
0
Teşşekür ederim ilgin için güzel bir duruşu var gerçekten

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------

Cafe racer motorlar ilgimi çekiyor aslında
Sizce düşük hacimli bir cafe racer yapmak ya da almak kaça mal olur?
 
Katılım
24 Şub 2018
Mesajlar
51
Teşşekür ederim ilgin için güzel bir duruşu var gerçekten

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:42 ----------

Cafe racer motorlar ilgimi çekiyor aslında
Sizce düşük hacimli bir cafe racer yapmak ya da almak kaça mal olur?

sıfır alıcaksan motoru 7-8k ya aldığını düşünürsek ekipmanların oldugunu varsayıyorum. Motoru dizaynlamak icin de bi 2k yı feda edersin kanımca
 
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
31
En düşük bütçeli olan bajaj boxer. Bi ara bende niyetlenmiştim 6000 tl gibi bi rakam çıkarmıştım boxer için. Yapılmış olanlarını malum sitede daha düşük rakamlara bulabilirsin diye tahmin ediyorum.

Rica ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
al bi cbf150 keyfine bak kardeşim. Bizim Ankara kulübünde var cbfli bi ağabey, katır gibi motor adam her hafta bi yerlere kamp atıyor.
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
711
al bi cbf150 keyfine bak kardeşim. Bizim Ankara kulübünde var cbfli bi ağabey, katır gibi motor adam her hafta bi yerlere kamp atıyor.

18 yaşında çocuğun ihtiyacı sence katır cbf le kamp atmak mı? onun şuan ihtiyacı olan şekil bir motorla kendini tatmin etmek. ben kardeşime ikinci el superlight 200 öneriyorum. hem kullanması kolay hemde güvenli bir motor. kocaman koruma demirleri var düşersin kalkarsın hiçbişey olmaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst