- Katılım
- 17 May 2018
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Merhaba dostlar Ben 18 yaşındayım Taşrada yaşıyorum ve 150cc cg dedikleri motorlardan var elimde fakat memnum değilim motora binerken kendimi keko
gibi hissediyorum ki öyle biri değilimdir yeni motorsiklet almayı düşünüyorum tabi 18 yaşında çok parası olmuyor insanın
tavsiyelerinizi bekliyorum... motor dünyasına hakim bilgili abilerim vardır yardımınıza ihtiyacım var