Yeni MT'ci

Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar, motosikletimi yeni aldım; bir koşu aranıza katıldım :)

Hepinize sevgiler
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
hoşgeldiniz efendim sefalar getirdiniz
motorunuz hayırlı uğurlu olsun...
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Merhabalar kendinizi biraz daha tanıtırsanız yaş isim vs vs gibi daha iyi olur :)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
pardon :)

adım gökalp, 28 yaşındayım ve jinlun jl150-5 kullanıyorum. istanbul örnek mahallesi'nde oturuyorum ve yazılım mühendisiyim.

yeniden sevgiler :)


Huaa hoşgeldin abi bakalım tanıyacakmısın beni... :queen:

Adım Sercan. Birol'un bacanağıyım. Şimdilik resmi olarak telefon bankacılığı işinde çalışıyorum. Yarından sonra iş değiştiriyorum ama senin bu son cümleden muhtemelen haberin yoktur :bounce::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:05 ----------

Benimle ilgili son gelişmeyi buradan takip edebilirsin :queen:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/91029-hayatimi-degistiren-ege-turu.html
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
1
Huaa hoşgeldin abi bakalım tanıyacakmısın beni... :queen:

Adım Sercan. Birol'un bacanağıyım. Şimdilik resmi olarak telefon bankacılığı işinde çalışıyorum. Yarından sonra iş değiştiriyorum ama senin bu son cümleden muhtemelen haberin yoktur :bounce::queen:


senin birol'un bacanağı olman için ablanın kız kardeşiyle evlenmen lazım sercan :) kayınço olmasın o dediğin :)

ayrıca son gelişmelerden de haberim var, kulaklarını çınlattım. imrenmedim desem yalan olur
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
30
Aranıza yeni katıldım :)

Regal Raptor dd250 9B 2011 motorumla aranıza yeni katıldım.:) bursa dan selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst