Merhabalar kendinizi biraz daha tanıtırsanız yaş isim vs vs gibi daha iyi olur![]()
pardon
adım gökalp, 28 yaşındayım ve jinlun jl150-5 kullanıyorum. istanbul örnek mahallesi'nde oturuyorum ve yazılım mühendisiyim.
yeniden sevgiler![]()
pardon
adım gökalp, 28 yaşındayım ve jinlun jl150-5 kullanıyorum. istanbul örnek mahallesi'nde oturuyorum ve yazılım mühendisiyim.
yeniden sevgiler![]()
Huaa hoşgeldin abi bakalım tanıyacakmısın beni... :queen:
Adım Sercan. Birol'un bacanağıyım. Şimdilik resmi olarak telefon bankacılığı işinde çalışıyorum. Yarından sonra iş değiştiriyorum ama senin bu son cümleden muhtemelen haberin yoktur :bounce::queen: