Yeni motosikletimi aldım arkadaşlar.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hurricane avatarın beni korkutuyor
ayrıca imzana karşılık şu sözü söylüyorum: biz ne koyunuz ne deve aslandan kurban olmaz....:p:p:p bu hafta kurtlar vadisine fazla kaptırdım kendimi
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
102
:mrgreen:SERDAR HOCAM HAYIRLI UĞURLU OLSUN SAĞLIKLA KULLANMAN ÜMİDEYLE AYRICA ELAZIĞ Bİ HONDA DAHA KAZANDI VALLA HELEL OLSUN SİZİNLE AKGÜN OTELDE KARŞILAŞMIŞTIK HOCAM HATIRLADINIZMI BİLMİYORUM BİDE SİZİNLE KONUŞMUŞTUK R6 ALICAM DİYE BİARZ DÜŞÜNDÜM VE R6 ALMAKTAN VAZGECTİM NEDİNİNE GELİNCE BEN SÜRAT YAPMAYI SEVEN BİRİ OLARAK BAŞIMA COK İŞ ACARIM DİYE VAZGECTİM AMA DEDİĞİM GİBİ SENE HEM SİZİNLE KISA MESAFELİ GEZİLER YAPABİLECEĞİM HEMDE ŞEHİR İCİNDE KULANIŞLI MAXİ 250CC SUCUTER YADA 2500CC KLASMANINSDA NAKED VEYA CIRSER ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM İNŞALLAH NASİP OLURDA BERABER GEZERİZ
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hayırlı ugurlu olsun allah nazardan saklasın
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Denizzy, togepi, DARKDIAMOND, aYe, hurricane77, imparatorkadir, togepi, stubborn, zangif, shrek, silah1 Hepinize canı gönülden teşekkür ederim.

Önümüzdeki sezonda güzel arkadaşlarla , keyifli sürüşler diliyorum. Rüzgarınız ve sağlığınız yerinde olsun.

Zangif kardeş seni Elazığ Motosiklet ve Motor sporları Kulübü üyesi olarak aramızda görmeyi arzularız.www.motosiklet23.com adresinden Forum köşemize de üye olabilirsin.
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
17
Hayırlı uğurlu olsun. Hep ilk günkü gibi tertemiz kalsın inşallah. Güle güzel güzel günlerde kullan :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst