Yeni motosikletimi aldım arkadaşlar.

Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Uzun bir süredir ki arkadaşlarım " Hocam senin bu motosikletini değiştirelim artık" diyorlardı.Sercenk EMİROĞLU kardeşim tavsiye ederek elindeki Shadow ile test sürüşü yapmamı sağlayınca kararımı verdim.

Oktay DAL kardeşimize "bu motosikleti en uygun nasıl alırım ve getiririm yardımcı ol" deyince olaylar kendiliğinden gelişiverdi.Motosiklet23 üyesi iki değerli arkadaşıma da teşekkür ediyorum.İşte hikayemiz :

Efe Tur öğrenci servisleri sahibi Erkan EFE’nin tahsis ettiği minibüsün arka koltuklarını söktükten sonra Oktay kardeşimle beraber çıktık yola.Malatya’yı geçitikten sonra Erkan EFE’den direksiyonu Kayseri’ye kadar ben alıverdim.





Kayseri’de Oktay DAL’ın tanıdığı Fatoş arkadaşımız bizi karşıladı.
Akşam yemeğinden bir görünüm.




Geceyi Ankara’da geçirdikten sonra sabahleyin Honda Efe’ye vardık.Satış müdürü Berkav ÇERKEZ Bey ile Burcu Hanım ile tanıştık.







Servis yetkilileri kargoyu gözümüzün önünde açarak monte işine başladılar.
Ben de merakla bakıyorum tabii.









Oktay, “Kilometreyi görüyor musunuz Hocam ? Göstergelerin hepsi SIFIR.” deyince ben de fotoğrafını çektim.
Kazasız belasız, ağız tadıyla nice kilometreler kat ederiz inşallah.






İşlem tamam olunca Oktay’a “Buyur usta.Bir test et bakalım “ dedim. Oktay kardeşim de hangi motosiklete binse hakkını veriyor ve yakışıyor doğrusu.
Bunu bütün samimiyetimle söylüyorum.





Eh! Bir tur da biz atalım.Durumlar nedir bir bakalım dedik.
Yerim dardı fazla oynayamadım ya neyse.






Ardından, bizim bebeği yükleme işi başladı.
Teknik imkanlar mevcut ve yapanlar da işinin ehli olunca hiçbir sorun çıkmıyor, Allah’ın izniyle.





Dönüş yolculuğumuza başladık.Ankara çıkışı Samsun-Kırıkkale yol ayrımına yaklaştığımızda şanlı bayrağımız çok güzel dalgalanıyordu.
Fotoğrafını çekemeden geçemedim doğrusu.






Ben tutturdum, “illa da motosikletimin üstüne binecem. Bana ne bana ne! “ diye.



Oktay DAL kardeşimiz, benim Nevşehir’de Adem Ağabeyim var.Onu görmeden geçmek istemiyorum deyince rotamızı Nevşehir’e çevirdik.Adem Usta bizi güzel karşıladı.Kısa bir sohbetten sonra yemeğe götürdü.Yemek gerçekten çok güzeldi.Teşekkürler Adem Usta.Seni Elazığ’da görmekten ve ağırlamaktan onur duyacağız.








Ben hala motosikletin üzerindeyim. İnmem de inmem diyorum.
Bu sayede rodajını da beleşinden yapmış oldum tabii.



Kayseri girişinde fatoş hanım bizi yine yalnız bırakmadı.
Arkadaşlarıyla Ürgüp gezisinden henüz dönmüşlermiş.
Bir bayanın bu kadar güzel motosiklet kullandığına ilk defa şahit oldum.
Kendisini götürdüğü yetmiyormuş gibi Kayseri trafiğinde bir de Oktay’ı artçı yapmaz mı.
Doğrusu helal olsun.Allah, kazasız sağlıklı sürüşleri daim etsin.





Kısa bir çay molasından sonra yolcu yolunda gerek dedik.Sağ selim vardık Elazığ'a.
Teşekkürler Oktay DAL.
Teşekkürler Erkan EFE

 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hayırlı uğurlu olsun tekerin düz bassın güzel seçimmmm topuklu ayakkabı ile binrr kullanan bayan koptumm onada helal olsunnn
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
hocam hayırlı olsun.:rendeer:
güzel makina almışsın pişman olmassın..:cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
oktay arkadasımızın kask takmaması helede racıng uzerınde buyuk tehlıke aman dıkkat kasksız cıkmayalım yola hayırlı olsun
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
yakışmış doğrusu iyi günlerde inşallah:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı uğurlu olsun.güle güle kullanın çok güzel motor.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun Serdar abi.. Kazasız belasız bol km'ler de kullan.. :)
Tuğba Aykan & Okan Ekin
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı olsun,güle güle kullanın

Allah kaza bela vermesin.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
hayırlı ugurlu olsun serdar abi allah kaza bela vermesin........
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
290
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun ,ilk günki mutluluğunuz hiç solmasın inşallah:)
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı olsun abi çok güzel motor :) resimlerde süper :cat:
Kazasız Belasız Sürüşler dilerim :rendeer:
Nazar Deymesin inşallah...

Buda bizden bi hediye abi, motorun bi yerine asarsın :wiinkk:

nazar.jpg
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Hemşehrim güzel abim Allah kazasız belasız kullanmak nasip eylesin gerçekten güzel bir motosiklet :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
abi makinanız çok şıkmış
allah kazaız belasız nice km lere beraber gitmenizi nasib etsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst