yeni motosikletim ybr 250

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar öncelikle herkeze merhaba, 1 ay önce sipariş ettiğim motosikletim geçtiğimiz cumartesi günü bayiye gelmiş ve elime ulaştı, bana aksesuar konusunda yardımcı olmuştunuz, teşekkür ederim, yenii motosikletimi sizinle paylaşmak istedim, işte buyrun fotolar, motorumla dün gezi yaptım gezi bölümünde bilgiler verdim, oradan bakabilirsiniz.:cat:




 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, çok güzel maşallah...
nazarlik.jpg
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
183
Güle güle, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle. Çok güzel gözüküyor. :cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
taş:rendeer: gibi motor güle güle kullan...ömür boyu binersin artık sıfır aldıgına göre satma sakın...
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
1,205
Süper ya kazasız belasız kullan hayırlı olsun Allah olmayanlarada nasip etsin.:)

Bu arada gezi bölümüne bilgileride attım demişsin bulamadım bir link koy onuda görelim.:)
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
ne aksesuarı yaa,oynamayın bu güzellikle ..kazasız belasız kullanmak nasip olur inş..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:04 PM ----------
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper ya kazasız belasız kullan hayırlı olsun Allah olmayanlarada nasip etsin.:)

Bu arada gezi bölümüne bilgileride attım demişsin bulamadım bir link koy onuda görelim.:)
sağol allah razı olsun, gezi bölümünde yayınladım ama :cyclopsan bi daha bak istersen :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:12 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 PM ----------

Hayırlı olsun :rendeer: kaça mal oldu ?
sağol teşekkürler, kardeş 12 ay vadeli 9400tl ye mal oldu :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle Güle Kullan,,Kazasız sürüşler,,,,Bu motorun çıkarttığı seslere bayılıyorum,Süper
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
bildiğin makina gibi duruyo beaa Allah kaza bela göstermesin tekerin düz bassın :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
218
Çok güzel hep beğenerek takip ettiğim bir modeldir telefonunu yazarsan AKÇAY'a geldiğimde uğrarım.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Tebrik ederim, Seni hiç pişman etmeyecek bir makinaya sahip oldun. Aramıza hoş geldin. Hayırlısı ile güle güle kullan. Allah kazadan beladan korusun kardeşim. Makina ile ilgili bir sıkıntın olur ise konuşalım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst