Yeni Motosikletim YBR 125 ESD

Katılım
30 Eyl 2016
Mesajlar
87
Merhaba arkadaşlar 8000 kmlik skuterden sonra vitesli motosiklet çok değişik geldi, çok mutluyum Allah herkesin gönlüne göre versin. Daha önceden hiç vitesli kullanmamıştım başlangıç için bu modeli önerdiler.

Lastikler değişti Michelin Pilot Street taktırdım.





Koruma demiri taktırdım.



Orjinal selenin yıpranmaması için seleyi kaplattırdım.



Ve son...





 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
keşke az daha ekleyip y... ha dur ybr almışsın :mrgreen: şaka bir yana Rabbim kazasız belasız hırsızlardan uzak kullanmayı nasip etsin :)
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Hayırlı olsun kardeş çok güzel motor. Ybr'nin kullanımı çok keyiflidir.
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
77
Bende 2016 model ybr sahibiyim Merak ettiğim lastik değişimi size kaça mal oldu? Bende lastik değiştirmeyi düşünüyorum aklımda prelli dura traction var :)
 
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
185
Hayırlı olsun, başlangıç için seçilebilecek en iyi motor budur zaten. Çok doğru bir karar vermişsin tebrik ederim kazasız belasız binmen dileğimle :)
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
13
Hayırlı olsun. Sele kaplatma ücreti nedir? Malzemeyi alsak kendimiz yapabilir miyiz? Nasıl bir malzemedir bu kaplama acaba?
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel tercih, keyifli sürüşler. :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2015
Mesajlar
197
allah kaza bela vermesin kardeşim. hayırlı olsun çok güzel başlangıç motorudur ybr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
artık çağ değişti :D biraz daha ekleyip pulsar al :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst