Yeni Motosikletim Mondial 125 MH Drift - 2015

Katılım
10 Ocak 2015
Mesajlar
50
hayirli olsun kazasiz kullanmak nasip olsun,bende Michelin lastigi ile pirelli arasinda kaldim,son kararim pirelli olacak,4 mevsim kullanabilecegim bir lastik diye düsünüyorum,pirelli dura traction
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullan kardeşim.

hayirli olsun kazasiz kullanmak nasip olsun,bende Michelin lastigi ile pirelli arasinda kaldim,son kararim pirelli olacak,4 mevsim kullanabilecegim bir lastik diye düsünüyorum,pirelli dura traction

Bugün Michelin pilot street lastikleri taktırdım, gerçekten çok büyük fark etti daha lastikler 300 km'lik rodajın içinde olmasına rağmen, umarım sizde lastiklerinizden memnunsunuzdur, tekeriniz düz bassın :)

Hayırlı olsun güle güle kullanın :cat:

Hayırlı olsun hocam fiyat neydi acaba?

3493 lira liste fiyatı hocam 9 taksit 0 faiz imkanı mevcut, ben 9 taksit ile aldım :)

Herkese iyi dilekleri için minnettarım, bugün plakamızı - lastiklerimizi taktık.
MTV'nin ilk taksiti olan 56 lirayı yatırdık, şükür artık sadece binmek kaldı :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst