- Katılım
- 10 Şub 2014
- Mesajlar
- 1,286
- Konu Yazar
- #21
Maşallah hayırlı olsun kullanıcısını üzmeyen nadir çinlilerden
Hayırlı olsun güle güle kullanın
İyi dilekleriniz için teşekkürler.
Maşallah hayırlı olsun kullanıcısını üzmeyen nadir çinlilerden
Hayırlı olsun güle güle kullanın
Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullan kardeşim.
hayirli olsun kazasiz kullanmak nasip olsun,bende Michelin lastigi ile pirelli arasinda kaldim,son kararim pirelli olacak,4 mevsim kullanabilecegim bir lastik diye düsünüyorum,pirelli dura traction
Hayırlı olsun güle güle kullanın :cat:
Hayırlı olsun hocam fiyat neydi acaba?