yeni motosikletim Fazer...

Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
Hayırlı olsun kardeşim frenlemede hep motor frenini sonra normal frenleri kullan ve arka tekere dikkat sıkı frenlemede kitler onun için ayrıca çalışırsan bence sıkın tı çekmezsin...200 lerden sonra makina sapıtıyor lütfen dikkat....

Tesekkur ederim. Tavsiyelerine uyuyorum. 2 gunde bin km yaptigim icin biraz ogrendim durumu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

Kafa grenaji ve kuyruk boyali. Cila attik ondan parliyor :)
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
"Arkidiş adamı deli ediyursunuz. Çok güzel fotoğraflar paylaşmışsın üstüne birde 20kuruş yakiyor diyusun. E bizde insanız, bende 20 kuruş

yakan motorum olsun istiyrum

Kazasız belasız kullan kardeşim. "


Vala hocam senin motorununda maasallahi var. Nekadar yakiyor bilmiyorum ama :) resimler tokat in gökyuzune en yakin yerinden. Bir yayladan. Her yolda deniyorum motoru. Sehir icinde goruntusu ve akillara zarar sesi, sehir disinda ve virajli yollarda denge ve rahatligi. 4 silindir keyfi ayni zamanda. Muhtemelen cogu 4 silindir ayni keyfi verir. Benim ilk az yakan 4 silindirli motorum oldugu icin baglanmam cabuk oldu:)
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Hayırlı uğrlu olsun ilerde büyütmek istediğim makinalardan biri Allah kaza bela vermesin güzel motor
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Hayırlı olsun fazerın hastasıyım ilerde nasip olursa eşimide alıp gezmek istediğim bir motor. Kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hayırlı ugurlu olsun kardeşim. Allah kaza bela gösetrmesin. Acaba diyorum benım motoru satsam 2 tane fazer mı alsam :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst