- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
Hayırlı Uğurlu Olsun.
Hayırlı olsun kardeşim frenlemede hep motor frenini sonra normal frenleri kullan ve arka tekere dikkat sıkı frenlemede kitler onun için ayrıca çalışırsan bence sıkın tı çekmezsin...200 lerden sonra makina sapıtıyor lütfen dikkat....