- Katılım
- 15 Eki 2011
- Mesajlar
- 165
- Konu Yazar
- #1
ilk 600 cc motosikletim Fazer. iyi ki bu motosikleti bana önermişler, çok memnunum. 2007 model 19000 de aldım. gerçi 2 günde 20000 i geçti...
sıkıştırılmadığında km de 20 kuruş yakan, sıkıştırıldığında agresifliğini gösteren bir makine. önceki motosikletim 250 cc regal di. ondan çok daha dengeli bir motosiklet. çok daha rahat kullandım.
sıkıştırılmadığında km de 20 kuruş yakan, sıkıştırıldığında agresifliğini gösteren bir makine. önceki motosikletim 250 cc regal di. ondan çok daha dengeli bir motosiklet. çok daha rahat kullandım.