Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Merhaba Arkadaşlar,

Dün öğlen saatlerinde Göztepe Korlas'a uğradım (yaklaşık 1 senedir merak ettiğim ve almayı düşündüğüm model gelmişti) gerçi fuarda görmeme rağmen, pek fazla detaylı inceleme fırsatım olmamıştı, açıkcası fuardaki beyaz renk umduğum gibide çıkmamıştı fakat yine alırsam beyaz renk alırım diye düşünüp, niyetleniyordum ki... (Kırmızı-Beyaz rengi dün ilk defa gördüm canlı olarak)
Kısmet Kırmızı-Beyaz kutsal renklerimizeymiş... Birkaç resim ekleyip, sizlerle paylaşmak istedim, Umarım beğenirsiniz.
Mv Agusta F4 RR Corsacorta! Keyifli seyirler, Kazasız sürüşler!
img1072p.jpg

img1067kx.jpg

img1066cp.jpg

img1069dg.jpg

img1075g.jpg
Bir önceki F4'üm 186hp versiyon (Kırmızı şasi)
img1077c.jpg

img1063hy.jpg
2'si 1 arada Birlikteyken :)
img1083sj.jpg

img1078sv.jpg

img1089ud.jpg


Bilmeyen Arkadaşlar veya Merak eden arkadaşlar için kısaca bilgi vereyim, 2 si arasında benzerlik olmasına rağmen birçok farklılık vardır! (Renk Harici)
İsteyen olursa, detaylı bilgi ve sürüş deneyim-tecrübe konusunda açıklama yapabilirim...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
teşekkür ediyorum, Allah hepimize daha iyilerini naship etsin, bu bir Tutkudur ve sizlerle paylaşmaktan keyif alıyorum...
Hepimizi, bu toplumde ve bu şartlar altında her zaman risk altındayız bu yüzden de Allah kimseye kötülük, kaza, bela vermesin-göstermesin!
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
Hayırlı Olsun da niye bende yooook :) Maşallah Naza değmez İnşallah.Kazasız belasız İnşallah
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
abi naptin sen ya ? aglamak istiyorum masallah boyle 1 guzellik yok
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
1,177
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun,güle güle kullan..Allah nazardan saklasın..kazasız sürüşler.
 
Katılım
14 Şub 2012
Mesajlar
822
Hayırlı olsun... Allah kaza bela göstermesin . Fiyatı da kendisi gibi iyiymiş 39990 euro :))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Merhaba Arkadaşlar,

....Birkaç resim ekleyip, sizlerle paylaşmak istedim, Umarım beğenirsiniz.

Bilmeyen Arkadaşlar veya Merak eden arkadaşlar için kısaca bilgi vereyim, 2 si arasında benzerlik olmasına rağmen birçok farklılık vardır! (Renk Harici)
İsteyen olursa, detaylı bilgi ve sürüş deneyim-tecrübe konusunda açıklama yapabilirim...

::lac::Boşuna umut etmişsin, hiç beğenmedim::miiz1:: İtalyanlar anlamıyor bu işten. Adamlar helicopcop üreticisi aslında ama uçak ürettiklerinin farkında değiller ::151::

Hayırlı olsun ::shake2::

Buarada son cümlen için söylüyorum; istememize, sormamıza gerek var mı? Çabuk anlat yoksa...::cekic::
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
hocam ne iş yapıyorsan bende yapmak istiyorum :cyclopsan Rabbim kazasız belasız cezasız sürüşler nasip etmesi dileğiyle maşşallah çok güzelmiş :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
316
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin...
resimleri bu kdar heyecan verici motorun üstünde düşünemiyorum bile :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
buram buram burjuvazi kokuyor :p
Allah kaza bela göstermesin, hayırlı olsun
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayirli olsun, kazasiz belasiz kullan.
İstanbul'a gelince haber vereyim mi, diregin oraya kadar gidip gelmek icin :)
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Hayırlı olsun :) İkisi jantlar hariç görüntü olarak aynı sanırım. Kazasız belasız binesin inşallah. Bir de üzerine binip çekseydin bakalım nasıl oluyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:41 ----------

Bir de orjinal egzozla mı kullanıcaksın diğerinde olduğu gibi? Ses olmazsa olmaz bence :) Gerçi bu egzoz yerine aftermarket ürün yakışırmı tartışılır...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
::lac::Boşuna umut etmişsin, hiç beğenmedim::miiz1:: İtalyanlar anlamıyor bu işten. Adamlar helicopcop üreticisi aslında ama uçak ürettiklerinin farkında değiller ::151::

Hayırlı olsun ::shake2::

Buarada son cümlen için söylüyorum; istememize, sormamıza gerek var mı? Çabuk anlat yoksa...::cekic::

Synur, öncelikle öhlins ön-arka takım ve gidon amortisöründen oluşan parçalarla birlikte güzel bir kombinasyon oluşmuş,
motosiklet çok daha sert ve daha kütük, olduğu yerde ön freni sıkıp sarstığında neredeyse hiç oynama yok diyebilirim, diğeri ise marzocchi ön takım ve arka sachs markada daha çok yığılma-yaylanma oluyordu...
-malzeme işçilik kalitesi oldukça yüksek manetler ve hidrolik kapaklara kadar hepsi brembo kullanılmış, eskisinde niffin (yenisindeki dezavantaj manetler çok uzun mv'nin kısa orj. manetleri uyumlu değil) grenajdaki iç astarlar klipsli ve sert alüminyum malzeme kullanılmış, eskisinde ise süngerimsi örgü şeklinde bir malzemeyle yapışkan şekilde duruyordu haliyle soyulmalar deformasyonlar sık yaşanıyordu.
-kısa strok kolu, ivmeyi ani gaz tepkilerine çok iyi cevap veriyor! inanılmaz bir güç farkı var 2si arasında (top speedde azalma yaşanmış bu yüzden RR corsacorta'da buda pek önemli sayılmaz)
-bunların dışında motor tamamen yenilenip rektifiye görmüş titanyum malzemeler ve yeni egsoz sistemi geliştirilmiş (seste değişme yok sadece derinden bir gürüldeme hissettim rolantide)
-frenlerin yenilenip iyileştirildiği söyleniyor fakat esneme payı zayıf olduğundan dolayı eskiye nazaran daha dikkat istiyor çünkü kızaklama şansı yüksek bana göre mantıken...
-jantlar forjet aluminyum hafifletilmiş daha önceden ekstra satılan jantları standart olarak sunmuşlar... Lastikler aynı
-kuru ağırlık 185 kg yani 10 kg hafifletilmiş
-aynalarda sürüş esnasında titremeler sallanmalar olabiliyordu, bir parça köprü sayesinde alt taraftan şasiye bağlanmış...
-çok daha agresif... Renk konusunda Mat İnci Beyazı düşünüyordum fakat aşırı ısınmadan dolayı renkte sararmalar meydana geldiği söylendi ve cila çekildiği taktirde matlığı bozulur dendi, çıplak gözle Kırmızı-Beyazı görüncede çok hoşuma gitti açıkcası... VS. VS. VS. çok daha fazla anlatacak şey var ve ilerleyen zamanda da olacağını düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst