Yeni Motosikletim Corsacorta

Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Fazla merak zararlıdır hocam takılmayın böyle şeylere. İyi bir işimiz var çok şükür... Maksat ben şuyum buyum değil, kişilikten bahsettim ben yukarda...
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
neyse bende abartıyor olabilirim, ama şöylede birşey var ki konular sadece sana, bana, veya şakasını - makarasını kaldırabileceğim insanlara açık değil... birçok insan var ve okuyup takip ediyor.
alınganlığımın altında başka nedenler var.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Video konusunda henüz çekme imkanım olmadı, video işi daha zahmetli, zaman ayırmak gerekir.
ilerleyen zamanda koyabilirim

Sevgili Deniz,

Yol videonu çekmeyi çok isterim ama DL1000 ile MV yi kovalayabilmem için bol virajlı bir parkur lazım yoksa bol bol manzaradan başka birşey olmaz o videoda :)))

Sevgiler
 
Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
773
Glock kardeş üzüldüm gerçekten. Ben de biraz gariptim o aralar malum evlilik stresi çok değişik bir durum. İnan düğünden sonra ne kadar stres olduğumu anladım. Kafana taktığın motor ise boşuna üzülme. O bir hasar değilki. Sorunsuz kullanıyorsun işte. Hatamız olduysa, üzdüysek kusura bakma. Biraz takılayım dedim sadece. Vida olayına o kadar takılmış olacağını düşünemedik. Motorun süper ötesi bir motor. Keyfini çıkar... :)
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Okan bey, inşallah birgün yanyana gelme şansımız olursa çekim yaparız tabiki memnuniyetle,
Bahadır bey, rica ederim estafurullah, bende hassasım çok takıntılıyımdır o yüzden etkileniyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst